PDA

Vis full versjon : Sikker gjort noe kjempe super dumt ?

Steinbukk
29-10-2002, 14:04
Hei

Har nettopp vasket voksiposen sitt trekk...og kom da såklart på da jeg tok den ut av vaskemaskinen at POKKER, det skulle vel ikke brukes tøymykner på den da det kan fjerne impregneringen(???)

Den er kjøpt brukt, og kjenntes ikke så velldig impregnert ut før vask...tenkte jo ikke på det i det hele tatt...er så vant til å helle litt oppi :(

Hva nå? Er det helt nødvendig at den er impregnert (?møkkaord?)
Er det bare for å holde den vanntett?

Hvor mye koster nytt trekk?

Snuppa
29-10-2002, 16:13
Tror ikke du trenger å bekymre deg. Ta deg en tur i en stoffbutikk å kjøp impregnering til å spraye på, eller ha i vaskemaskinen. Vet at det finnes.

Skal du kjøpe nytt trekk koster det 599-699 kr. mao DYRT

:findag:

puu
29-10-2002, 17:06
gå i en skobutikk og kjøp boston impregnering, den
er ikke så dyr (60,-) også kan du bruke den på alt fra
skinn til tekstil, t.o.m gore-tex ;) Er den jeg har vært
mest fornøyd med hvertfall :D

:mervink: Puu T-1

Steinbukk
29-10-2002, 17:25
Takk for ange gode råd og tips.

Visste ikke at man kune impregnere stofer selv :blush: har jo gjort det med skinnsko bare :)

Puu: Denen Boston saken..er det til avsk eller spray på?

Vet ikke helt med slik spray ang gasser o.l. som den lille kan puste i seg...

Får forhøre meg litt...

puu
29-10-2002, 17:51
Det er en spray.Men jeg tror neppe du trenger å bekymre deg
for at babyen skal få i seg gasser. Du sprayer jo på impregneringen utendørs (det lukter ikke så godt, så jeg vil i
hvertfall annbefale deg å gjøre det ute...;) ) Så tørker det en halvtime..FINITO :D ( og det er jo litt mer enn en halvtime til babyen din kommer da ;))

Lykke til!

Puu T-1

Steinbukk
29-10-2002, 18:31
:lol: :latter: :lol: :latter: :lol: :latter: :lol:

Puu... får virkelig håpe det er mer enn en 1/2 time til ja...for nå holder jeg på med middagen :D

Nei, men det er sant som du sier...er nok ikke farlig dersom jeg gjør det nå (leenge før fødselen) og lufter godt...