PDA

Vis full versjon : Blir jeg aldri ferdig med disse kontrollene?!

Sinka
16-08-2002, 14:06
Har vært hos legen idag,- igjen... Trodde kanskje jeg skulle slippe men... Tallene var stort sett fine. En del bakterier i urinen, som ble sendt til dyrking. Ødem 2-3, blodtrykk 120/80, Hb 12,3, SF 36 (samme som sist) og vekt 86,5 (samme som for to uker siden). Babyen ligger så langt ned som mulig og hodet er godt festet, så nå er det bare å komme!!!

Fikk ny time om en uke, men da vil jeg ikke dit!!!;)

Sover dårlig om natta, ellers går dagene greit. Vasker klær og vasker opp + sitter her ved dataen:D

Klem fra Sinka og lillemor:baby: T+8

Malinmor
17-08-2002, 19:51
Lykketil fra meg i oktoberklubben :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Preggy
17-08-2002, 21:02
Jammen....når du er så langt på overtid, får du ikke komme til på sykehuset da? :???: Trodde at dersom man gikk over termin, så ble man overført til sykehuset isf fastlegen.......?
Syned du er veldig flink som er 8 dager over, å likevel er ved så godt mot!!:klapp:
Jeg har 3 dager igjen til termin, og jeg er egentlig litt smådeppa om dagen. Var på sykehuset i uke 34 pga regelmessige kynnere, og da sa jordmor der at jeg helt sikkert kom til å føde over tiden......JEG VET og VISSTE at jeg aldri burde høre på slikt, for det viser seg jo gang på gang at det ikke kan forutsies, men jeg har likevel innstilt meg på det, litt ubevisst, selv om jeg egentlig ikke ville det!!:bonk:

Tallene dine var jo fine, bortsett fra ødemen da, men det er vel noe de fleste gravide sliter med på slutten.....:p

Håper virkelig at du slipper å gå en uke til!!!!!!!!!!!!:gal2:

Sinka
17-08-2002, 23:15
Hei Karinja!

Legen min sa at vi skulle ringe sykehuset neste gang jeg kom til han. De kobler visst ikke inn sykehuset her før man har gått to uker over:( Håper virkelig jeg slipper å gå en uke til jeg også! Idag har jeg malt en garagevegg for å få tiden til å gå...:blush: Nå skal jeg ut å grille fisk, litt sen middag...
Etterpå tror jeg at jeg skal føde...!!:uff:

Takk for lykkeønskninger begge to!

Klem fra Sinka og lillemor:baby: T+9

Jan
18-08-2002, 17:26
Skal se at du rekker å være med på vårt neste treff til onsdag.......
Håper for din del at det ikke blir tilfelle da! Nei, lykke til med resten av svangerskapet. Håper det kun dreier seg om timer!!!
Selv er jeg lei som bare det. Men det må være varmen som gjør det. Det er litt tidlig å bli lei 18 uker før termin.

Klem fra Janne (fra Tjøme) 22+0