PDA

Vis full versjon : Denne teite røyken!

Amidama
29-10-2002, 16:01
Uff idag var jeg i byen..klarte selvfølgelig å kjøpe meg røyk...Så idag har jeg altså fått i meg nesten 1 og en halv prince mild..Usj så skuffa jeg er over meg selv..Men nå har resten av 10 pkn gått i søppla!! Er vant til å røyke 20 om dagen nesten, men nå er det stopp :D (dessuten ble jeg drit kvalm av å røyke)

Monstra
29-10-2002, 16:02
Stå på!!! En liten sprekk trenger ikke velte hele lasset!! Jeg røykte også minst 20 om dagen -> det er klart kroppen skriker og hyler når du kutter ned til 0 ... Stå på!!! Du klarer det:):)

Amidama
29-10-2002, 16:10
Takk for oppmuntringen :)
Nå tygger jeg tyggegummi for harde livet :D Rart å mange ting du forbinder med røyk, bare det å sitte foran datan uten askebeger og røykpakka ved siden av virker rart hehe!
Du har all grunn til å vøre stolt over deg selv som har klart deg en hel uke uten en eneste røyk :klapp:

Dahlia
29-10-2002, 16:14
Når du er røyksjuk.. skal du mumse solsikkefrø... og slurpe appelsinjus fra teskje :latter: det er helt sant altså!!

jeg sluttet å røyke i juni ved hjelp av hypnose.. kan absolutt anbefales!! har til dags dato ikke tatt en røyk.. og er nærmest blitt en fanatiker :uff:

Dere er KJEMPEFLINKE for hver røyk dere IKKE tar!!!!!

Monstra
29-10-2002, 16:16
Jeg er kjempestolt:kry: :) De første dagen var helt PYTON, men nå går det mye bedre. Var med de andre ut i sted og SÅ på at de røykte uten at det plaget meg så mye. (Men så sto jeg og tenkte på noe som ikke dem vet om da *ler*)

Jeg sliter fortsatt på morgenen og etter mat... Jeg har jo alltid tatt en røyk om morgenen etter dusj og før maset og jaget begynner med å smøre mat til ungene og passe på at dem har skikkelige klær på og .... Og etter mat... Jeg sitter der og bare: "Hva skal jeg gjøre nå????:???:

Du kan trøste deg med at det går bedre og bedre for hver dag som går!!!

Jeg vet hvor vanskelig det er og synes du er kjempeflingk :klapp: