PDA

Vis full versjon : Dåååååårlig.......

Bergrosa
29-10-2002, 16:17
HAllo......

Kom krypende hjem fra jobb for litt siden........ Kvalm, svimmel, dårlig form. Føler meg helt rar..... kan ikke huske at jeg var sånn sist, får spørre sambo, han husker bedre enn meg......;)

Skal finne sofaen og pleddet mitt, og der skal jeg bli resten av dagen. Ikke gjøre noen ting........ Synes veldig dynd på meg selv nå ja, men det kan jeg godt gjøre i dag. Ikke sant? Ingen andre som har medfølelse iallefall...........

Måtte bare søke litt medfølelse og trøst.........

:findag: alle gravide jenter.

PS. tror den der doktoren min skal få seg kuleramme til meg til jul. " Alle " som kan dette m utregning sier jeg er 5+2. Og det tror jeg stemmer også. Legen sa jo 6 + 2 men han var nok stresset....;)

Monstra
29-10-2002, 16:19
Sender ovet litt sympati jeg ...---->>> håper formen bedrer seg etter hvert:)

Terminen kommer jo helt an på EL... så vanskelig å si om det er riktig eller feil... Ved 28 dagers syklus med el etter 14 dager ville du vært 5+2...

Dahlia
29-10-2002, 16:20
Du får mange :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: av meg....

Og det der med hvor langt.. har blant annet med når du har el... alle terminkalkulatorer påstår at jeg hadde el 3. oktober, men det var ikke før den 9.... ergo har jeg rett og alle andre feil :latter:

Husk å fortelle sambo at du fortjener en fotmassasje i dag :):findag:

Millus
29-10-2002, 16:20
...vet akkurat hvordan du har det...

Jeg skal ringe legen min nå snart og be henne sykemelde meg en uke eller så....

Gidder du holde et øye med terminlista da??? For jeg har ikke tilgang på PC hjemme....

Vet ikke om du får endret melding som jeg har skrevet, men i tilfelle kan du kopiere den og lage ny!!!

Gidder du???

God bedring, vennen!

*Lolita*
29-10-2002, 16:49
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: masse i fra meg også og håper at du føler deg bedre snart :)

slapp av og kos deg på sofaen :) :stakar: :stakar:

Mossa
29-10-2002, 23:18
:stakar: :stakar: :stakar:

Hold sofaen og ta livet med ro du! Det startet nå tidlig da, men forhåpentligvis så varer det ikke så lenge.

Vi har nok de tøffeste ukene foran oss nå, men dette skal vi greie.

Målet er jo en liten :baby:!

Tweeno
29-10-2002, 23:49
Ha en riktig god bedring:stakar: Plei godt med deg selv, slapp av og ta livet med ro:klapp: