Vis full versjon : Basson
Idag snakket jeg med ei som har en god venninne som jobber på babybutikk. Hun hadde sagt at Basson hadde et dårlig rykte men at det nå nærmest aldri var klager på dem. De er jo mye billigere enn mange av de andre vognene! Noen erfaringer?
Nordstjernen
20-07-2004, 01:22
Jeg hadde Basson til minstemann.
Solgte den etter 3-4 mnd.
Da var hjulene så rustne at det var flaut å gå rundt med den.
Så jeg hadde den ikke lenge nok til å få mer å klage på.
IzziCreo
20-07-2004, 23:04
Har ikke erfaring med Basson, men lest mye rart om merket på NM og SM :uff: Bruk søkefunksjonen på utstyrssidene så får du nok endel erfaringer frem :nikker: Personlig så hadde jeg aldri gått for det merket. Siden du virker prisbevisst vil jeg tipse deg om at Babyshop her i Oslo pleier å selge enkelte Simo kombi modeller hver januar og august til 3999,- (2000,- i avslag) :kidoki: Da får du en utrolig god vogn for en virkelig billig penge :nikker: Har Simo selv, og kan ikke annet enn å anbefale det :) Nå skal snart Lillebror overta den som Storesøster har brukt så og si hver dag i over 1,5 år - og man kan nesten ikke se den er brukt!
Lykke til med vognkjøp :vink:
Tidl. bruker
26-07-2004, 17:22
Jeg tror man får hva man betaler for.
Det som ofte er forskjellen på billige og dyre vogner er vekt, kulelager i hjul (hvis det ikke er det så sliter hjulet dirkete på akslingen og det er ikke bra),
stoff kvalitet, fargeekthet etc.
Årets modell av Basson har fått et nytt type understell som skulle være kraftig forbedret, ifølge en selger jeg nylig diskuterte vogner med.
Jeg har selv nylig kjøpt en basson vogn, en brukt fjord årets model. Hun jeg kjøpte den hos hadde bare brukt den i noen månder, hun hadde ingenting å klage på hun ville bare ha en mindre vogn.
Hørte meg litt rundt før jeg kjøpte den, og mener vi har gjort et godt kjøp!! Finner ingen rust på vår vogn, og den virker kjempe bra.
klem
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.