PDA

Vis full versjon : Lar augustbarna vente på seg?

Pius
16-08-2002, 14:27
Synes det er få fødselsrapporter, jeg! Hadde ventet at noen kanskje hadde begynt å få sine små nå...

Jeg er litt redd for å gå over tiden og kanskje måtte settes i gang. Har veldig lyst til å komme i gang av meg selv. Har nå 10 dager igjen, og selv om jeg innimellom får litt panikk over det som ligger foran meg (har jo hørt så mange fæle historier) så tenker jeg også at nå kan det godt skje snart. Har menstermin neste onsdag (21.8.), og så UL-termin mandag 26.

Men har ingen "fødetegn". Veldig lite kynnere (og ikke regelmessige, bare noen få av og til hvis jeg dusjer/bader i kaldt vann eller går tur). Sa til jordmora at jeg trodde jeg kom til å gå over termin, ettersom hodet ikke er helt festet og jeg ikke merker noen tegn på at noe er på gang. Men ifølge henne kunne fødselen komme som "lyn fra klar himmel". Så jeg lever jo i håpet da! Skal bli godt å bli ferdig med denne magen og kunne snu seg om natta uten å streve livet av seg. Sover nesten ikke om natta nå, men er merkelig nok ikke så trøtt. Prøver å slappe av litt på dagen nå, selv om det er et slit i denne varmen, svetten renner jo hele tiden...

Det var dagens lille rapport fra meg (noe må man jo finne på i denne ventetiden!)

Nå skal jeg gå og bake bursdagskake til mannen, som har dag i morgen. Har fått beskjed om å ikke føde da, for det blir så synd på bebisen hvis den ikke får sin egen bursdag!:p

Og tror vel ikke faren er overhengende heller...

:findag:

10 dager igjen (men tror det blir mer...)!

Hege72
16-08-2002, 15:42
.... kjedelig å gå å vente!

Ikke noe spesielt med kynnere, de jeg har kjennes ikke en gang!!
Har prøvd Bitter Lemon, lakrisrot te, løpe i trapper, gå turer og det meste....
Hadde jeg bare kunne fått sæden til samboeren min, så jeg kunne modnes litt! Men han går på medisiner som fohindrer/utsetter sædavgang:leiseg:

Sover nesten ikke om natta jeg heller.. Det gjør vondt å snu seg! Ett strev å få med seg magen bare jeg skal på do! Våkner tidlig, og bare venter på at det skal bli dag.. Ikke får jeg gjort noe særlig heller, bare går rundt å surrer! Og gleder meg til samboer og dattern min kommer hjem:)

Egentlig har jeg jo endel å gjøre, men er helt tiltaksløs..

Tror nesten jeg må ta meg selv i nakken, og sette igang med det jeg skal gjøre også...

Da går ihvertfall tiden litt fortere:uff:

Huff dette ble sytete, men det går jo litt opp og ned om dagen så...

Sender deg masse((((((:birth: vibber)))))))

Klem Hege T-2

Pius
16-08-2002, 16:50
Nå er det nok ikke lenge igjen for din del ihvertfall! Snart har du nok lille :baby: hos deg! Det er jo fint at vi rekker å bli motivert itl å :birth: ihvertfall, her vi går og venter!

Jeg skal prøve å ikke bli desperat før terminen - men den 26. blir jeg nok det, altså!

Vi får kose oss så godt vi kan i mellomtiden. Jeg har ikke orket å begynne med noen fødselsframkallende triks, jeg, har ikke noe særlig tro på det uansett, og tenker at det er vel også litt tidlig for min del, har jo tross alt ti dager igjen til terminen. Litt sex hadde jo vært fint å fordrive tiden med, men mannen min er ikke så lysten på det for tiden. Han synes babyen blir i veien og er redd for å skremme den... Men går jeg over termin skal jeg tvinge han altså:blush:

Stå på!

Dolci
16-08-2002, 17:35
Kjenner meg igjen her, ja. Jeg har nok begynnt å bli litt utålmodig. Har menstermin den 20. og UL termin den 24, så jeg har ca. 8 dager igjen.

Men jeg har av en eller annen grunn vært overbevist om at jeg kom til å føde før, men nå ser det ut som han lar vente på seg. Hodet har vært festet i over 3 uker nå, og jeg er andregangs fødende. Trodde at vist hodet festet seg da, så kom fødselen ganske raskt. :???:

Magen har sunket krafig, synker den mer, forsvinner han ned på lårene :D

Sliter om natten, med sovestilling og søvn. Kommer nok litt av varmen også. Dupper litt på dagtid, men er stort sett opplagt, men orker ikke å gjøre noe.

Har hatt en del kynnere denne siste uken, men de har begynnt å avta. Så det er vel bare å vente til bebisen er klar og vil ut av seg selv. Det er vist ikke opp til meg å bestemme.

Tenkte kanskje jeg skulle få lurt mannen min til litt sex i helgen, så kanskje det skjer noe da;) . Tur på kjøpesenter virker ihvertfall ikke :(.
Krysser fingrene for oss alle, og ønsker dere andre lykke til.

T-8