Vis full versjon : noen med migrene her???
siden jeg ikke har vært hos legen ennå,og nok ikke kommer dit på noen uker,så lurte jeg på om noen av dere andre sliter med migrene????og isåtilfelle,har dere fått noen piller dere kan bruke?? jeg bruker maxalt,men de er vel ikke helt heldige nå???? håper noen har et svar til meg:nikker: har ikke hatt noe de siste ukene,men siden den pleier å dukke opp jevnlig vil jeg gjerne være forberedt.....
mammatherese
20-07-2004, 16:08
Jeg har migrene :mumle: Jeg har det oftere nå som jeg er gravid, typisk :_panne:
jeg gikk på napren E når jeg ikke var gravid, men det kan jeg ikke ta nå. Legen min sa at det er veldig få migrene med. som gravide kan ta. Det er jo flott da for en som får mer vondt når man er gravid
I allefall så kan jeg nå ta opptil 6 paralgin forte av 500mg i døgnet, synes det er alt for mye og vil ikke bruke mer en jeg absolutt må så jeg tar 1.5 tablett (750 mg) + 250 mg paracett før jeg legger meg de kveldene det har vært vondt hele dagen for da får jeg i allefall litt søvn også holder jeg meg langt under anbefalt dose hele veien. Men det å gå med migrene er ikke noe særlig altså... :angst: Håper du finner noen med. som hjelper deg da så du slipper å gå å ha det vondt :klemme:
trinemora
20-07-2004, 17:23
Jeg tok ingenting mot migrene da jeg gikk gravid. (Hadde vel fire/fem anfall.) Kan jo si som trøst til de som har migrene at jeg synes et migrene anfall er mye værre enn en fødsel.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.