Vis full versjon : Jeg banker forsiktig på hos dere
Jeg banker forsiktig på hos dere i juli-klubben, og håper at jeg slipper å lukke døren før 9 måneder er gått.:blush:
Jeg var i mai-klubben, men hadde en SA i 9.uke :leiseg:
I dag fikk jeg to blå. Legen anbefalte jo at jeg skulle vente over en menstruasjon før jeg ble gravid igjen, men nå er det nå skjedd!!
Litt vanskelig å føle den store gleden, klart jeg er glad, men vet ikke om jeg tør glede meg så veldig før det er gått over 12. ukers grensa.
Litt om meg selv:
Alder: 33 år
Sivilstatus: Samboer i 3 år.
Barn fra tidligere: Jente på snart 3 år. SA 24. sept. -02
Termin: 1. juli -03
Hilsen Carisma
GRATULERER!! og velkommen inn!!
Vi må bare håpe og tro at alt går som det skal, bortsett fra tiden som jeg syns går sakte :D (Håper den går litt fortere etter uke 12, er jo liksom den de fleste av oss venter på har jeg følelsen av)
Men uansett det går bra!! *klem*:findag:
Hei Carisma, Mossa her!
Denne gangen SKAL spiren holde seg inne i magen din i laaang tid framover. Tror jeg vet hvordan du har det, jeg har selv hatt to MA det siste året (i uke 13). Derfor har flyttet 12 - ukers grensa med en uke for min del......
Prøver å banke meg selv i hodet med noe hardt :bonk: når angsten blir for stor, det er jo ikke så mye en kan gjøre fra eller til for å unngå at det går galt igjen.
Er glad jeg har Mossajenta, for da vet jeg i alle fall at jeg har klart det en gang. Nei, denne gangen skal vi komme i mål alle sammen!
Gratulerer med :baby:
og her skal du bli til juli 2003 :):)
Håper du vil trives her hos oss :)
Så flott å se deg inne her på SM igjen, så snart! :)
Denne gangen blir du her!
Klem fra Miriam fra maiklubben :)
*Lolita*
30-10-2002, 10:58
Gratulerer så masse med lille spiren, og gleder meg å være her sammen med deg de neste 9mndene ;)
Kos og klems fra *Perser* :)
Gratulerer, velkommen og Lykke til :)
Gratulerer og velkommen:klapp: Denne gangen skal det å så bra vet du:D
Bergrosa
30-10-2002, 22:55
Gratulerer og velkommen til oss. Har lovet Millus å oppddatere terminlista, så nå skal jeg PRØVE det........ er ikke så veldig flink på sånt, men en lærer så lenge en lever.:)
Lykke til videre du også:klapp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.