Vis full versjon : skal man ikke kjenne noe i magen?
hei...
er 5+5 i dag,og ser at det er veldig mange som har vont i magene sine...stikking,draing,menssmerter,osv...men jeg kjenner nesten ikke noe sånt jeg :undrer: skal man ikke det...det skal jo vokse nedi der da...trenger jeg å bekymre meg?
Nordstjernen
21-07-2004, 11:19
Man trenger ikke kjenne noen verdens ting og alt er helt bra.
Hva man kjenner og ikke kjenner av vondter og stikninger og smerter og murringer er så individuelt, at det ene er like normalt som det andre :nikker:
Du vil etterhvert lære at ALT er normalt når man er gravid :fnis:
Lykke til i svangerskapet forresten :klemme:
NYT at du ikke har plager, antagelig vil du likevel få noen plager tidsnok :blunke:. Stikkninger og strekk vil gjerne ikke komme for fult før livmoren skal opp av bekkenet, antagelig vil du begynne å merke noe rundt 10-12 uker, men det er slettes ikke sikkert at du kjenner noe til det. Lykke til med graviditeten :klem:
Heidu!
Jeg hadde INGEN symptomer i starten... Ble litt fortvila, og tenkte "hvorfor har jeg lest om kvalme, stikninger, mensmurringer og svimmelhet hvis jeg ikke skal få det?" Og tenkte også at det kanskje var noe galt.. Men altså - det er BRA å ikke ha noen symptomer!
Jeg er nå i niende uke, og kjenner svært lite. Har kjent noen få stikninger, men det er sånn jeg godt kunne hatt før jeg ble gravid og. Det jeg har merket er apetitten som er veldig forandret, må spise ofte og lite for å ikke bli kvalm, men kvalmen går så fort over at jeg nesten glemmer at jeg har vært kvalm.
Du er en av de heldige. Du og jeg ;)
Men det er klart at det er litt uvirkelig fortsatt, at jeg liksom skal være gravid, når jeg ikke kjenner noe som helst. Men det kommer nok garantert om litt.
Kjente så å si ingenting før etter uke 7-8 ca.
Anita Sofie
22-07-2004, 05:19
Jeg var også bekymret for det der. Jeg abortert 3 ganger i fjor, og hadde hørt at den første tiden så var det litt vondt, men jeg kjente ingen ting, og jeg er nå i 22 uke, og kan ikke si jeg har kjent noe stikkninger eller murringer. Så du kan nok ta det helt med ro. Det er visst ikke alle som kjenner noe.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.