PDA

Vis full versjon : Veldig bekymret

benejenta
21-07-2004, 23:59
Jeg har ikke min første time hos lege før 4 august, fordi legen min er på ferie. Jeg har hatt smerter i underlivet og i siden i noen dager nå, men vil ikke virke altfor hysterisk. Lurte på om noen av de mer erfarne her inne kan hjelpe meg. Er dette normalt? Er så redd for at noe er galt!!

majsa
22-07-2004, 00:11
4. februar??? Du mener vel september eller noe sånt?

Men det er helt normalt å ha litt voksesmerter. Det er noe som heter ligamenter som strekker seg når livmoren vokser, og det gjør vondt. Skulle smertene bli veldig sterke eller hyppige, ville jeg ringt og bedt om å få time hos jordmor eller en annen lege.

Kjenner meg igjen i det du sier om å ikke ville virke for hysterisk eller sytete. Tror det er viktig at vi prøver å legge det der litt til side nå, og lytter til kroppene våre. Mye nytt og rart som skjer inni der.

Lykke til! :klemme:

Elise_
22-07-2004, 00:53
Tror det kommer an på hvor sterke smerter du har. Blir det så vondt at du har problemer med å sitte eller stå normalt ville jeg ringt legevakta.

Cilo
22-07-2004, 01:01
Tror det kommer an på hvor sterke smerter du har. Blir det så vondt at du har problemer med å sitte eller stå normalt ville jeg ringt legevakta.
:nikker: Litt vondt er normalt, men er det ille så ring legen!! :klemme:

benejenta
22-07-2004, 17:06
[QUOTE=majsa]4. februar??? Du mener vel september eller noe sånt?

Jeg mener 4 august, vet ikke hva jeg tenkte :latter:

benejenta
22-07-2004, 17:15
Dette lettet tusen kilo fra skuldrene mine:nikker: Det er så godt å kunne spørre medlemmene her inne om ting man lurer på, hadde vært litt tungvint å måtte ringe til legen vær gang man var litt hysterisk.