PDA

Vis full versjon : halvveis til de magiske 12!

Lineamor
29-10-2002, 23:35
I dag er jeg halvveis til de magiske 12! Det er jo selvfølgelig litt juks å si at man er halvveis i ventinga fordi om man er 6+0 for man har jo ikke vist at man var gravdi hele den tiden, men det var jo litt av en venting mens jeg ventet på ikke-mens også. Jeg synes i det hele tatt det har vært mye venting senere tid!

Men i dag er glad dag: Jeg ser positivt på det: At 20% spontanaborterer betyr jo faktisk at det er hele 80% det går aldeles bra med! Og så har jeg lest i en fagartikkel at når man er 8-9 uker på vei så har sjansen for SA gått ned til 10%. Med andre ord er det bare to uker til det er hele 90% sjangse for at det går bra!

Nå må disse spirene bare se å klore seg fast hos oss alle sammen - lykke til med venting junijenter.

Hilsen en som teller og teller og teller på dager (kanskje jeg skal begynne å telle halve dager også? Da er jeg 6+1/2...)

rema
29-10-2002, 23:46
Heisann

Det er nok kjempeviktig å tenke postivt om den lille spiren i magen.. men å begynne å telle halve dager.......:eek: då kjeme nok tida til å ga myyyykje treigare enn det den allerede gjer no!!

Sjølv klarer eg ikkje å engasjere følelsane mine heilt 100% enno. Tenker på at det kan gå galt, og at eg difor liksom skal vere "forberedt"... trur likavel ikkje at ein faktisk er det om situasjonen skulle bli slik..

Det er nok best å ikkje ta sorgene på forskudd, og heller tenke positivt..(hadde det berre vert så enkelt alltid!!)

Lykke til med spiren i magen..