PDA

Vis full versjon : Svangerskap utenfor livmoren

Mullsi
22-07-2004, 13:31
Hei alle sammen..

Har nylig hatt en exu.
Og fikk vite av legen att egglederen på den siden mest sannsynlig var skadet og faren for at en ny exu er ganske stor...

Det jeg lurer på da er, er det slik at man har eggløsning annenhver gang i egglederne? Kanskje et dumt spørsmål...:flau:
Håper dere skjønner hva jeg mener...

Lilliank
22-07-2004, 13:36
Hei alle sammen..

Har nylig hatt en exu.
Og fikk vite av legen att egglederen på den siden mest sannsynlig var skadet og faren for at en ny exu er ganske stor...

Det jeg lurer på da er, er det slik at man har eggløsning annenhver gang i egglederne? Kanskje et dumt spørsmål...:flau:
Håper dere skjønner hva jeg mener...
Skjønte helt fint hva du mente jeg, men nei det behøver du ikke..
Den ene eggstokken min er mere aktiv enn den andre, og det kan slippes egg på samme side flere mnd etter hverandre...
Dessuten er visst nok også egglederene fleksible, så venstre eggleder kan fange opp egg fra høyre eggstokk, fikk min venninde forklart av gyn. under en inseminasjon:nikker:

Ps Savner deg i marsklubben jeg:klemme:

Mullsi
22-07-2004, 14:22
Skjønte helt fint hva du mente jeg, men nei det behøver du ikke..
Den ene eggstokken min er mere aktiv enn den andre, og det kan slippes egg på samme side flere mnd etter hverandre...
Dessuten er visst nok også egglederene fleksible, så venstre eggleder kan fange opp egg fra høyre eggstokk, fikk min venninde forklart av gyn. under en inseminasjon:nikker:

Ps Savner deg i marsklubben jeg:klemme:
Hei

1000 takk for svar, hørtes fornuftig ut dette!

Jeg savner å være endel av mars klubben jeg, er inne ofte og ser hvordan det går med dere! Begynner å bli riktig så mange nå :nikker:

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet!:klemme:

Marry
22-07-2004, 14:33
Jeg hadde en exu i sept (eller var det okt:undrer: ) 03.Da beholdt jeg egglederen, men den hadde nok fått noen skader.Men jeg ble gravid igjen uten noen problem.Var selvfølgelig kjemperedd for ny exu siden sjangsen er stor for å få det igjen.Man har i utgangspunktet 1:100 sjangse for en exu, har man hatt en fra før er sjangsene 1:10:nervøs: Men både jeg, min tante og min svigemor har hatt en exu uten å få en ny.

Lykke til:lykketil: