PDA

Vis full versjon : Skal vi bli enige om en ting???

Mormona
16-08-2002, 14:53
Etter å ha lest (og svart på) innlegget til Stini hvor hun så pent ber om å få være i septemberklubben selv om babyen hennes etter all sannsynlighet kommer i august, har jeg også tenkt på det samme.

Noen av oss (ikke Miro eller jeg da :p ) kommer sikkert til å føde barna våre i august eller oktober. Vi har jo allerede Lindita og Nasse i mål per i dag, Amor får sine jenter 28. august og det er jo ganske rimelig å tro at flere av jentene her inne enten vil få noe før termin eller noe etter.

Dersom jeg skulle få min lille magefrøken på denne siden av månedsskiftet så kan jeg jo ikke i min villeste fantasi tenke meg å melde meg inn i augustklubben inne på nybakt mamma.....ikke det at det er noe galt med den klubben, men det er nå her jeg hører hjemme da....hos septemberjentene. Regner med at det er flere enn jeg som føler det sånn også.

Så kan vi ikke bli enige om det da at vi holder sammen i den nye klubben også....selv om babyen kanskje melder sin ankomst noen dager før eller etter september måned?? Jeg vil i alle fall ikke bli "kastet" ut....;)

Sikkert ikke så veldig viktig å ta opp det her, men jeg gjør det nå likevel fordi jeg kom til å tenke på det :)

klem fra Mormona T-16

Miro
16-08-2002, 15:04
:kidoki: Mormona

Faren for at vi skal føde i august er vel svimlende liten, så dette gjelder vel for alle de andre magedamene i septemberklubben :lol:

:klem: Fra Miro T-16

Polyanna
16-08-2002, 15:06
Jepp, dette har jeg tenkt på også! Jeg vil beholde dere alle sammen i septemberklubben på NM!

Ikke dra fra oss!:)

Stini
16-08-2002, 15:09
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
Støtter opp om dette forslaget jeg.
Jeg kommer nok kanskje til å følge -litt- med på dem i Augustklubben også - men det er hos dere jeg er "hjemme"
Det er dere som er "jentene" mine:):kidoki:

:findag: alle sammen!

:klem: fra Stini & Store Håp I-17

Ps. Takk for svaret, Mormona :)

amor
16-08-2002, 16:05
:klapp: :klapp: :klapp:

:leiseg: :leiseg: :leiseg: Blir veldig lei meg om jeg ikke skulle få lov til å fortsatt være en magedame fra septemberklubben altså! *ler*

Meg blir dere ikke kvitt så lett nei! :p

Jeg er og blir en septemberdame selvom de "lærde" mener at mine to ikke skal være i magen lenger enn til maks den 28. august. Dermed basta! *ler*

Er blitt glad i dere jeg! :blush:

Robyn
16-08-2002, 16:14
Det er jo i september klubben vi hører hjemme!:klapp: :klapp: :klapp:

Syns vi skal holde sammen, for vi har det jo så koselig her. Hadde vært deilig å kunne fortsette etter at barna ble født også, selv om det sikkert ikke blir like aktivt da. ;)

Klem fra Robyn, 35+5

Vimsen
16-08-2002, 17:41
Kunne ikke falle meg inn å skfte klubb !!:klapp:

Klem
Vimsen T-18

Anne M
16-08-2002, 17:47
Jeg er også redd jeg kan føde i oktober,men vil jo gjerne få bli her sammen med dere likevel??

Godt vi er enige om å holde sammen, hadde jo vært kjipt å måttet bli helt kjent på ny med en haug andre?

Føler liksom vi kjenner hverandre littegrann etterhvert?

:findag:

Anne M + lillegutt 34+0

Ane
16-08-2002, 18:23
Dette var et godt forslag Mormona.

Jeg har nemlig tenkt litt på akkurat det siden jeg mest sannsynlig kommer til å gå godt inn i oktober. Jeg tror jeg er blant de aller siste her inne med termin 28. sept.
Derfor er det allerede nå betryggende å vite at jeg får lov til å henge meg på dere selv om babyen ikke vil være en septemberbaby.

Men jeg kan løpe litt i trapper mot slutten så kanskje så kanskje jeg ikke kommer så langt etter dere i løypa
:p :p

Hilsen en som har tre uker igjen til permisjonen begynner. Huff.
Ane 33+6

Nairobi Anki
16-08-2002, 21:38
Vi må jo holde sammen.... Vi kan jo ikke endre på noe bare fordi det lille gullet ikke forstår at legen har satt en dato og finner på å komme ut i august isteden for september. Hva med alle oss som har termin en av de første dagene i september. Det er ikke så liten risiko for at Teigen Moff feks kommer før vi er inne i september.

La meg få være her, da jenter......

Anki :leiseg:

tevanga
17-08-2002, 00:10
Jeg vil heller ikke bytte klubb. Nå tror jeg ikke det er særlig sannsynlig at jeg føder i august og i hvertfall ikke i okotober. Menstermin er jo 5. september og UL-termin er 9.
Jeg vil bli her og jeg ønsker at alle dere andre fortsetter her også. Vi vil jo ikke miste noen av dere.

Hilsen Tevanga T-20

Månestråle
17-08-2002, 19:02
Ser jo ut til at alle er enige! Septemberklubben er et godt sted å være og jeg er kjempeglad for at jeg kan fortsette der også på NM. Det er helt sikkert hyggelig i augustklubben også, men det er jo dere jeg kjenner! (Forøvrig kommer jeg sikkert til å føde i september også, men man vet jo aldri).

Klemmer Månestråle T-25 :D

Wanja
18-08-2002, 00:08
Mormona:)

Ser ut som ingen vil bytte bort september-klubben for noe...uansett om vi føder tidligere eller senere:klapp: :klapp:
Og det er jo vell og bra:D
Jeg belager meg litt på overtid...og det er iværtfall greit å vite at vi alikevell "hører" til hær;)

Wanja34+6:findag:

vekt72
18-08-2002, 01:29
Hei jenter:)
Som de fleste av dere vet så kom lille Magnus den 25. Juli. Jeg hadde termin den 4. September.
Føler at jeg hører til her hos dere selv om det ble en sommerbaby på oss, og ikke en høst:baby:

Vi snakkes etterhvert på Nybakt mamma...

Skriver ikke så mye her inne, men leser det meste, og nå fremover blir det ikke så mye tid til å sitte ved pc èn....

Klem til dere alle, og lykke til:)

Tidl. bruker
18-08-2002, 01:32
Der lurte du deg jammen til å legge inn melding nummer 1000 :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: , vekt72!!!!

Må bare si at det virkelig står respekt av medlemmene i denne klubben! Enten er vi gale -eller rååååååe chattere!!

Glad i dere alle!!!:leiseg: ;)

Hanneh
19-08-2002, 00:39
Flotters!:klapp:
Hilsen meg som sikkert ikke føder før i oktober:D

Hanneh 35+1

Eforia
19-08-2002, 13:19
Godt å høre at flere tenker som meg. Jeg er nok av de som med stor sannsynlighet kommer til å se oktober på kalenderen før turndronninga i magen har tenkt å se dagens lys.

Men septemberdame føler jeg meg som likevel, uansett!

Så om ikke så lenge sees vi alle på NM i septemberklubben!

Klem

Eforia
35+0