PDA

Vis full versjon : Jeg tisser og jeg tisser.......

Mossa
30-10-2002, 01:38
Jippi, et symptom!

Helt utrolig, flyr på do hele dagen jeg! Kjennes ut som blæra er konstant full og det minste lille nys.....opps :uff: , så er det gjort!
Rart hvor viktig det er å en liten bekreftelse på at noe faktisk skjer der nede, venter spent på flere tegn.....

Leste forresten et innlegg på gen. om ei som ikke klarte å være inne på disse sidene lenger, all snakket om SA og MA gjorde at hun ikke klarte å glede seg over sitt eget svangerskap.

Fikk skikkelig dårlig samvittighet jeg da, for jeg vet jo at jeg har skrevet om mine MA i noen innlegg. Kanskje vi skal prøve å ikke bli en sånn klubb som fokuserer så mye på dette, jeg vil i alle fall prøve å gjøre mitt for å ikke skremme dere andre!

Stort sett går det jo bra, la oss dele tiden framover uten å fokusere for mye på frykten for at det skal skjære seg!

Hva mener dere andre, bare et forslag fra ei som vet hun psyker seg ned i perioder (selv om hun prøver sitt beste)?

Dahlia
30-10-2002, 10:22
Er enig med deg :)

Om noe slikt skjer, så skjer det og det er ingenting vi bør tenke på sånn hele tiden.... Jeg kjenner faktisk ingen som jeg vet om som har hatt SA eller MA så det skjer ikke så ofte at vi bør bruke masse energi på å bekymre oss hele tiden.

Må innrømme at jeg styrer unna informasjon om slikt om dagen oxo :)

Her skal det fokuseres på kvalme, kviser og dårlig humør!!!! :latter:

Og ihvertfall om bukser som ikke er trange.. som som føles ut som om de klemmer på magen allikevel... Tittet på mammaklær i butikken i går... og om magen vokser like fort som med jr.. så er det bare to mnd til jeg må invistere i nye bukser! GLEDER MEG :)

:findag:

*Lolita*
30-10-2002, 10:49
Jeg har blidt såååå kvalm jeg, men det er jeg bare glad for hehe merkelig det der asså.....

Jeg er så enig så enig, er livredd sjøl, men hvis vi går inn får å ikke snakke så mye om det, så slipper vi å tenke så mye på det, heller gleder oss over det vi har i magen, enn å gå rundt å være livredd!

Jeg har også mistet, men håper jo at det ikke skal skje igjen, føler det på meg at dette her går bra!

Så synes det var kjempe fint av deg å ta dette her opp jeg :)

Så jenter, jeg er med på den avtalen :)

Kos og klems

ps. men kan vi søke trøst da hvis vi bekymrer oss litt for mye, eller hva? MEN DET SKAL LIGSOM IKKE GJØRE DA1:bonk:

Monstra
30-10-2002, 11:17
Jeg er enig i at vi kanskje skal begrense praten om SA og MA, men hvis noen har masse bekymringer og tanker om dette... så burde det være plass til disse her også. Jeg er enig med dere i at vi nok ville tenkt mye mindre på det hvis det hadde stått mindre om det, men litt må vi kanskje tåle...? Det er jo tross alt noen som dette rammer...

Jeg er mye mer nervøs denne gangen enn de to forrige. Jeg sjekker papiret hver gang jeg har vært på do og er veldig var på "unormale" følelser i magen etc... Jeg var klar over de 12 første ukene forrige gang også - men tenkte ikke på det så ofte. Desverre har en av venninnene mine nettopp mistet spiren sin i 10 uke, to dager etter bryllupet sitt -> jeg tenker kanskje mer på det på grunn av det også... Huff!!! Nei!!! Jeg er HELT enig!!! Vi snakker MINST mulig om dette... nå ble jeg sånn usikker og redd inni meg igjen...

Amidama
30-10-2002, 11:54
Ja jeg kjenner meg igjen der, sjekker papiret når jeg er på do og får litt panikk hvis jeg har litt vondt noe sted.. Sånn var det ikke med førstemann. Men som du sa vi får bare styre oss unna ting vi ikke vil lese om :)

Bergrosa
30-10-2002, 22:51
Hei.

Jeg tror nok at det er fornuftig å prøve å ikke snakke så mye om SA og MA, men for de som har opplevd dette forstår jeg at frykten er større enn hos oss andre. Jeg har aldri opplved det selv, så jeg håper jeg slipper å oppleve det. Men av og til trenger man å få lufte negative tanker også, og da kan vi kanskje være flinke til å trøste hverandre og få tankene over på noe annet?