PDA

Vis full versjon : Hvor lenge burde jeg vente?

Robyn
11-08-2002, 16:26
Før jeg reagerer?

Har ikke kjent liv siden i går kveld, og merker jeg syns det begynner å bli litt skummelt. :(
Har kjent MASSE liv de siste ukene og stort sett har det ikke gått lang tid i mellom.

Tør ikke snakke med sambo om det for han kommer til å bli helt fra seg.

Regner vel egentlig med at jeg kjenner noe i løpet av ikke så lang tid, men det skjer liksom ikke noe... og så blir jeg nervøs.

Er forresten 35+0 i dag! En uke til nedtelling.
Så kunne lille bølle bare sparke meg litt nå så kunne jeg feiret!

Klem fra Robyn, 35+0

Vimsen
11-08-2002, 16:28
Kjære Robyn :)

Tror ikke du skal stresse så veldig med det
TENK hvor liten plass det er til den lille der inne nå :)

Prøv å spis en sjokolade...det burde få fart på tingene

Men selvsagt , er du bekymret så skal man alltid ringe lege/føden

La meg få høre hvordan det går da :)

Klemmer

Vimsen+Frida T-23

Robyn
11-08-2002, 16:47
OK, da har jeg hatt mitt "hysteriske anfall". :blush:

Lille bølle beveget seg nettopp bittelitt i magen så da regner jeg med at alt er bra. :D

:findag:

Klem fra Robyn

Lillian
11-08-2002, 16:57
Så fint at lille bølle sendte deg en liten bekreftelse! Jeg prøver å ikke tenke så mye på det der jeg. Hver dag er bra nok for meg. Om jeg ikke kjenner noe i løpet av dagen (noe jeg gjør hver dag uten å tenke så mye over det), kommer det garantert en samba til kvelds! Og det holder i massevis. Har lest et sted at det ikke skal gå mer enn et visst antall timer mellom sparkene, men jeg blir bare hysterisk av å telle timer sånn.

Forresten er sjokolade bra for å fremprovosere noen dansetrinn i magen, som Vimsen sier. :D

Mormona
11-08-2002, 23:41
Drikk sjokomelk eller spis sjokolade.....mmmm....tror kanskje jeg må ut og kjøpe melkesjokolade jeg nå :blush:

Håper den lille bølla di sparker og vrir seg og plager mammaen sin ordentlig i hele kveld sånn at hun vet at alt er i skjønneste orden :klapp:

kos og klem fra Mormona T-21 med lille turboprinsessen i magen