Vis full versjon : Bebistrøyan
På denne siden har de søte og morsomme t-skjorter, mm.
www.bebistrojan.se (http://www.bebistrojan.se/)
Pulsatilla
24-07-2004, 15:46
http://www.snartmamma.com/plassen/attachment.php?attachmentid=14269&stc=1&thumb=1 (http://www.snartmamma.com/plassen/attachment.php?attachmentid=14269)
Har handlet der - og t-skjortene er fine, de! Kan også anbefale en titt.
... Får mange smil fra folk jeg møter når den er på, forresten. ;)
Bestilte to jeg. En til meg og en til en veninde:klemme:
Da bestillte jeg en også, en rød med lang arm:hyper: :nikker:
:hyper: jeg har også lyst på, men syns det er så vanskelig å velge modell og størrelse. Hva med betalingen?
Pulsatilla
17-08-2004, 22:57
Man må betale forskuddsvis når de skal sende til Norge - får oppgitt kontoinfo i mail. Så må man enten bruke utenlandsbetaling i nettbanken sin, eller gå i banken å betale (gjelder å ha den muligheten i nettbanken, for de tar visst fæle gebyrer i mange banker for slikt.)
Selv valgte jeg en av de større størrelsene, og det tror jeg var lurt, for den var ganske ettersittende og strechy. Valgte større størrelse enn det jeg bruker til vanlig.
Hmmmmmm:undrer: Det var merkelig Pulsatilla, det med betalingen, for de nevnte ingenting til meg da jeg bestillte, og i mailen jeg fikk, stod det at de takker for bestillingen og at jeg ville får trøyen om ca 15 dager:undrer: Skrev de noe til deg da???
Pulsatilla
18-08-2004, 10:03
Hmmmmmm:undrer: Det var merkelig Pulsatilla, det med betalingen, for de nevnte ingenting til meg da jeg bestillte, og i mailen jeg fikk, stod det at de takker for bestillingen og at jeg ville får trøyen om ca 15 dager:undrer: Skrev de noe til deg da???Det var rart. Kanskje det har blitt så mange norske som handler der at de har endret reglene sine? :undrer: Jeg ville sendt dem en mail og spurt for sikkerhets skyld, jeg. Kanskje de ikke fikk med seg at du bestilte fra Norge?
Handlet også der, og måtte også betale på forskudd. :undrer:
http://www.snartmamma.com/plassen/attachment.php?attachmentid=15743&stc=1
jeg å, og måtte definitivt betale. Husk å bruke IBAN-kontonr., tok litt tid før jeg klarte det der... :rødme:
jeg å, og måtte definitivt betale. Husk å bruke IBAN-kontonr., tok litt tid før jeg klarte det der... :rødme: Ja, nå har jeg fått mailen og det står hvilket kontonr. det skal inn til, Iban nr. og bic-kod og fakturanr.
:hm: hvor skal alle disse nr. fylles ut på nettbanken da? og hva er Iban nr. og bic-kod?
kittikatt
18-08-2004, 22:12
har dnb nettbank jeg.. men får det ikke til asså... står ikke noe om iban osv på nettbanken..... hmm.... :undrer: noen som vet? måtte og ha adr til bebiströjan, men det sto jo ikke i mailen... huff :undrer: igjen...
Ja, nå har jeg fått mailen og det står hvilket kontonr. det skal inn til, Iban nr. og bic-kod og fakturanr.
:hm: hvor skal alle disse nr. fylles ut på nettbanken da? og hva er Iban nr. og bic-kod?
Ville sendt en mail til banken og spurt, jeg. De har sikkert en egen mailadresse for spørsmål om nettbanken.
Lykke til! :klemme:
Har sjekket med banken i dag og i min nettbank kan jeg IKKE betale giroer til utenlandske banker. For å få betalt giroen i banken vil det koste minimum 100 kr å betale fakturaen på kr. 410 (dvs. 25% av hele beløpet) :koke: Og jeg som hadde så lyst på de t-shortene...:sinna: vurderer å hever kjøpet..
Det var rart. Kanskje det har blitt så mange norske som handler der at de har endret reglene sine? :undrer: Jeg ville sendt dem en mail og spurt for sikkerhets skyld, jeg. Kanskje de ikke fikk med seg at du bestilte fra Norge?Det som stod i mailen jeg fikk fra de, var bare at de hadde fått min bestilling av trøyen og at de skulle sende den om 15 dager. :undrer: Kanskje de såg at jeg har et svenskt etternavn da:fnis: nei jeg har ikke peilig hvorfor alle dere andre må ha betalt på forrhånd:vetikke: Gleder meg ivertfall til den kommer:hyper:
Tidl. bruker
22-08-2004, 14:34
De trøyene er så kule!! :)
Kjempesøte t-skjorter ! MEN - den jeg har lyst på finnes kun i s/m , l/xl og xxl.Jeg bruker en M til vanlig,Hvilken skal jeg velge ? Noen som har erfaring? Vil bruke den når jeg er ganske godt på vei, slik at magen synes godt....
Jeg er vanligvis 36 eller 38, S/M passet veldig fint til meg - den funker faktisk fremdeles, og nå er jeg rene Moby Dick! :D
Takk ! Nå har jeg bestillt.Fik aldri noen mail tilbake jeg ? ! Skrev i notater at jeg ville ha varen på postoppkrav...Kanskje det hjalp?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.