PDA

Vis full versjon : Hjelp!!!!!!

Tidl. bruker
23-07-2004, 16:33
Skjønner meg ikke helt på alt dette vogn greiene jeg, det er jo en jungel av ting som man bare MÅ ha. Det jeg lurer på er følgene: I en vanlig Simo vogn (kjøpt brukt, 4-5 år gammel kansje) skal man ha en "løs" bag oppi den igjen???? Så det var noen som solgte en slik en, og lurer på om jeg trenger det i vogna jeg har kjøpt nå???????

Huff, det ble litt rotete dette her, men håper dere skjønner...

Nordstjernen
23-07-2004, 16:37
Mener du oppi en sportsvogn?

julibe
23-07-2004, 19:05
Det finnes ulike typer vogner:

1. Bagvogn: En vogn som kun har en "liggedel". Når babyen blir søtrre er det vanlig å bytte til en sportsvog.

2. Sportsvogn: en vogn som består kun av en "sittedel". Det går som regel an å legge ned ryggen på setet, sånn at babyen kan ligge bakover og slappe av/sove. Blir sjelden brukt til en nyfødt baby.

2. Duovogn: En vogn som består at både bag- og sportsvogn del. Her må man montere av bagen, og så montere på sportsvogdelen (eller motsatt) når man skal bytte mellom de to vogntypene.

3. Kombivogn: Består av en sportsvogndel, med en løs bag som man setter oppi sportsvogndelen. Denne bagen er del mindre i størrelse enn på bagvogn/duovogn, men den er løs, og kan taes ut og inn etter behov. Bagen kan vanligvis brukes til babyen er ca 4-6 mnd (kommer litt an på størrelsen både på babyen og bagen)