Vis full versjon : madrass i softbag?
Har kjøpt Carena tvilling trille og softbag, men hva har man i den? I vanlige bager er det jo madrass.....
Kan jo f eks bruke madrassen til Simobagen (regner med den går oppi der) :undrer:
Eller legger man rett og slett bare teppe oppi først og så baby???
Jeg brukte et sammenbrettet teppe oppi softbagen til første barnet mitt. Det fungerte forsåvidt helt greit, så det er vel strengt tatt ikke nødvendig med madrass. Det avhenger jo litt av hvor godt polstra softbagen er også. Men hvis jeg skal bruke softbagen til den nye baby'n, kommer jeg til å kjøpe en madrass likevel. Det koster ikke stort (et par hundre kroner?) og det gjør det sikkert litt lettere å ligge på. Dessuten var det litt irriterende å bruke teppe fordi det så ofte ble krøllete og skrukkete. Det skal jo ikke så store bretten til før det er ukomfortabelt å ligge på.
Hva med å legge et saueskinn i bagen? Det brukte vi i Teutonia hardbag, og en venninne gjorde det samme i en Teutonia softbag.
Tidl. bruker
28-07-2004, 22:03
Jeg brukte både madrass og lammeskinn i Teutonia softbagen min. Det er strengt tatt ikke nødvendig, men det blir litt mykere.
I hardbagen fulgte det med madrass, i motsetning til hva det gjør i softbagen til Teutonia. Så vi hadde også både skinn og madrass, men venninnen min med softbag brukte bare skinnet.
Bøllusmamma
31-07-2004, 11:50
Jeg spurte om dette når jeg kjøpte vognen( Teutonia Joe m/softbag) om jeg trengte madrass i. Da fikk jeg beskjed om at det skulle jeg ikke bruke i den, for da ble det for mykt for den lille. De skal ikke ligge for mykt siden skjelettet deres er så mykt. Så jeg skal bare ha lammeskinn i bagen.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.