PDA

Vis full versjon : det gikk som jeg håpte

Sonar
30-10-2002, 13:56
Ringte legekontoret idag og fikk svar på blodprøven; den hadde steget til 47000 :klapp: (var på 29500 sist uke) og nå tilsvarte det svangerskap i uke 6 eller senere. Må innrømme at jeg hadde blitt veldig overrasket dersom det ikke hadde steget, for magefølelsen har vært sterk på at det har gått riktig vei!!!

Nå skal jeg på min første ordinære svangerskapskontroll om to uker. Så må jeg ta kontakt med jordmor også, for jeg tror jeg kommer til å gå mest hos jordmor denne gangen. Har følt at legen gjør jo akkurat det samme som jordmor.

Ellers er formen på bånn idag. Kjempetrett og kvalm :( Føler meg ikke som noen god mor idag nei, ungene leker stortsett alene og alt jeg tenker på er at håper storebror også vil sove litt idag :uff:
Gleder meg til denne første tiden er over, for det er ikke gøy å være så trett!!

opus
30-10-2002, 14:29
Flott at det ser bra ut da :).

Og hvis det er noen trøst; du er ikke alene om å kjempe med trøttheten.

MokkMokk
30-10-2002, 15:06
Supert, Sonar! :D
Da hadde magefølelsen din rett da! :klapp::klapp::klapp:

Klem,

rema
30-10-2002, 20:20
Heisann

Kjempekoselig at alt var i orden..det var godt!!

Kjenner meg veldig igjen i å være trøtt..... føler eg går rundt heile dagen og planlegger kortid eg skal få lurt meg til ein blund. Når eg endeleg får tatt blunden min, så er eg mykje trøttare når eg vakner enn eg var før eg la meg..... Gleder meg til energien kjeme tilbake.. Har ikkje lyst at samværet med snuppen min skal bli ødelagt fordi eg er så trøtt..

Lykke til med spiren i magen!!

Eden
30-10-2002, 22:49
Det var jo kjempe gode nyheter!!! Hurra:klapp: :klapp: :klapp:

Neelie
31-10-2002, 13:49
Det var veldig godt å høre! Hurra:klapp:

kineh
31-10-2002, 16:28
Det var gode nyheter.

Du får nesten nyte trettheten, det er jo et positivt tegn på at en liten spire vokser seg stor og sterk

Klem Kineh og Sunshine 6+5