PDA

Vis full versjon : Erfaring søkes ang. babycall

IzziCreo
16-08-2002, 15:30
Heisan,

babycall er jo selvfølgelig noe som står på handlelisten, og jeg er rimelig grønn på det området. Trenger derfor noen erfaringer fra dere jenter som har brukt litt forskjellig.

Vi trenger en god babycall. Barnerommet er i 2.etasje (og vi sover i 1.) Rommet er vegg i vegg med stuen så på annet enn nettene er det ikke så viktig. Vi kommer også til å måtte bruke den lenge, også når barnet er stort nok til å gå (siden det er en trapp mellom oss så må vi komme opp å evnt. hente barnet).

Jeg har også hørt noe om Angel Care eller noe slikt. Med bevegelsessensor. Noe vits?

Som sagt - erfaringer ønskes - gode og dårlige :)

Klem Suzie Q 24+4

Frost
16-08-2002, 15:56
Har en Baby Nova. Superfornøyd. Hadde en annen til nr 1.Den var grusom. Andres unger slo inn på den hele tida. Holdt på å bli gal. Folk lot ungene ligge å hylskrike. Kjeftet tilogmed på dem:sint: En morra var det riktig så underholdenede når en mannlig natterangler kom hjem fra fest og fikk overhøvling fra dama.:eek:
nei huff.

Tidligere bruker
16-08-2002, 17:10
Phillips sin fikk best i test på TV2. Kjenner fornøyde foreldre som bruker denne:)

Amadala

Tidligere bruker
16-08-2002, 17:11
Du kan sikkert finne testen på TV2 sine internettsider:)
Lykke til.

Elma
16-08-2002, 17:35
Den er Helmaks! :klapp: :klapp:

Vi er kjempefornøyd med den. :) :)

Den er dyr - men vi har aldri fått inn andre unger og den tar alltid signalene uansett hvor vi befinner oss.

Best i test hos oss! :p :p

Tidl. bruker
16-08-2002, 22:53
Vi bruker også baby caller når gutten vår sov ute om vinteren. Da kunne vi ha døren igjen og han som ute trygt.:)

IzziCreo
17-08-2002, 00:34
Så smart, Wera - det hadde jeg ikke tenkt på :klapp:

Thanx :)

Klem Suzie Q 24+4

Frost
17-08-2002, 00:49
Er jo super nova den heter den jeg har også. Syntes den TV2 testen virket useriøs da den i sin tid kom. Synes ikke den er vanskelig å bruke i det hele tatt, som de påstår i testen.