Vis full versjon : Veeeldig ømme brystvorter...
Hei!
Noen andre som også har veldig ømme og "såre" brystvorter??
Er 3 eller 4 mnd på vei,legen ble usikker..
Hvilken mnd hører det til??:flau:
:lykketil: ALLE SAMMEN..
Klems:klemme:
Emma Johanne
27-07-2004, 23:37
Trur det er individuelt..noen har det hele tiden mens andre ikke har det mer enn i begynnelsen. Jeg har vondt hvis jeg klemmer men ikke ellers..og jeg er strax 19 uker på vei..
Jeg hadde veldig ømme bryster og brystvorter i begynnelsen. Husker ikke akkurat hvor lenge det varte, men det var i hvertfall til litt uti 2. trimester.
Det er helt normalt :) De vokser og forbereder seg på å bli matstasjoner :D
Så gikk det gradvis over, men nå har de begynt å bli litt ømme igjen...
Jeg er i uke 34 nå.
Mine har vært helt megaømme frem til ca. 22 uker. Da tok halsbrann og leggkramper over...:mumle:
mine er fremdeles ømme og vonde :urk:
lurer på når de skal bli bedre :hm:
Jeg er 22+2 i dag, og har først hatt ømme og såre brystvorter ca. de tre siste ukene. Så det der er nok helt individuelt. Merkelig at ikke legen klarte å si det, da?
De har vært veldig ømme hele tiden. Har ikke blitt noe bedre.
Er sikker veldig individuellt.
Tidl. bruker
28-07-2004, 12:39
mine er fremdeles ømme og vonde :urk:
lurer på når de skal bli bedre :hm:
samme her.. og har hatt det fra i hvertfall uke 1. tror ikke det blir bedre jeg..
de bare vokser og vokser og blir ømmere og ømmere..
tror det er forskjellig fra person til person..
Tjorven75
28-07-2004, 12:45
Dette var mitt første tegn på at jeg var gravid (men det tok allikevel noen uker før jeg skjønte hvorfor :skratte: )
Sånn har jeg det fremdeles, og jeg kan ikke dusje på vanlig måte (må enten stå med ryggen til strålen eller holde en beskyttende arm over brystene mine). Legen sier at det godt kan hende at det fortsetter sånn hele svangerskapet, men at jeg bare skal ta det som et tegn på at det er liv. :flau:
*Cathrine^
25-04-2010, 23:20
Trur det er individuelt..noen har det hele tiden mens andre ikke har det mer enn i begynnelsen. Jeg har vondt hvis jeg klemmer men ikke ellers..og jeg er strax 19 uker på vei..
SV: HeiHei .. Jeg har plutselig fått ømme bryster de to siste dagene. Jeg har sluttet på p.piller for ca en mnd sia og har hatt mens engang, det er nå ca litt over en uke til jeg skal ha mens igjen, men har pluselig ømme bryst vorter. Pleier aldri ha det ellers.. De er kunn vonde når jeg klemme på dem.
HMM? HJELP MEG :D Jeg vil gjerne bli gravid, er dette bra eller dårlig?
Har hatt masse god sex :D :tøff:
*Cathrine^
25-04-2010, 23:22
SV: HeiHei .. Jeg har plutselig fått ømme bryster de to siste dagene. Jeg har sluttet på p.piller for ca en mnd sia og har hatt mens engang, det er nå ca litt over en uke til jeg skal ha mens igjen, men har pluselig ømme bryst vorter. Pleier aldri ha det ellers.. De er kunn vonde når jeg klemme på dem.
HMM? HJELP MEG :D Jeg vil gjerne bli gravid, er dette bra eller dårlig?
Har hatt masse god sex :D :tøff: Pluss at kjæresten min sier de har blitt større?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.