Vis full versjon : Barneutstyr i Trondheim
Tidl. bruker
30-10-2002, 17:31
Heisann:)
Nilsmamannen og jeg har tenkt oss rundt på en liten runde omkring i Trondheim for å se an utvalg av barnesenger, sengetøy, krabbetepper, lammeskinn osv..
Selv har jeg ikke spesielt mye peiling på hvor de beste utvalgene er. Hvor ligger f.eks "Barnas beste"? Er det stort utvalg på slikt i vanlige møbelbutikker (Møbelringen, Sengetøylageret ehh.... Jusk, osv)?
Håper noen trøndere eller andre med peiling kan hjelpe meg, da hadde jeg blitt så glad så :D
Klem fra Nilsma og lillevennen 17+3 i dag:klapp: :klapp:
Hei
Barnas beste ligger på heimdal. På andre siden av city syd, like ved den shell stasjonen mener jeg å huske. Ellers har du barnesikringen ved egon, bebito ved nedre elvehavn, Jysk har senger og slik, Ikea har en del forskjellig, møbelringen ol har også barnemøbler.
Lykke til i jungelen av barneutstyr.
:findag:
Tidl. bruker
30-10-2002, 17:42
Takk for kjemperaskt svar.
Nå skal vi ut og drømme oss avgårde. Starter likegreit med saumfaringa av utvalg så tidlig, greit å ha noen ønsker til jul og sånn også...t:D
Klem fra Nilsma og lillevennen:baby:
Jeg anbefaler dere på det sterkeste å dra innom Sparkjøp, som ligger ved E6 på vei mot Stjørdal. (Stav) Der har de masse billige dyner, sengetøy, klær, kluter osv... Du finner de samme varene i Sparkjøp-katalogen hvis du har den!
Ellers så har jeg hørt rykter om at det blir salg når barnesikringen flytter til Olav Tryggvasonsgt. den 27.november!! Jeg skal vente og se, for jeg vil ha voksi-pose som ikke koster alt for mye!!
Klem fra Kaisa + lille :baby:
(30+2)
Tidl. bruker
31-10-2002, 01:20
Men Kaisa, jeg tror ikke de selger unna voksiposene på tilbud der.. De var iallefall ikke på tilbud på fredag i forrige uke:(
Synd, for jeg tenkte samme tanke selv.
Det er vel en vare som blir solgt unna uansett tenker jeg...
Hmmm, Sparkjøp har jeg ikke tenk på... Kanskje vi skal ta turen dit:???:
Vi var en runde i dag, turen gikk innom Jysk, Ide Skeidar, Bohus og Barnas beste. Men synes jammen meg det er dårlig utvalg på senger altså. Har funnet ei fin ei på Barnesikringen, det blir vel den da;)
Klem fra Nilsma og lillevennen:baby:
Jeg vet det er flyttesalg nå... Var innom og forhørte meg litt, og da fikk jeg beskjed om at de kommer til å annonsere salg når de har flyttet!!! Dama sa det er store muligheter for at voksi-posene vil komme på tilbud da :)
Så jeg venter litt....
Kaisa :findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.