Vis full versjon : Yesssss!!!
MetalMamma
16-08-2002, 16:09
Idag er det tid for å skrive 35+0, -woohoo! :klapp:
Lille-Knøtt har ikke vært noe særlig mye snillere med mammaen sin disse siste dagene, men jeg har vært borte på besøk til en 5 mnd gammel baby og kost meg fælt likevel! ;)
Hadde bare lyst til å ta han med meg hjem, jeg... De er så herlige i den alderen... sukk :wow:
Anyway; :findag: damer!
Klemmer fra MetalMamma & Første-Knøtt :baby:, som fremdeles koser seg fælt oppi ribbeina til mamma
Polyanna
16-08-2002, 16:12
Grattis! :klapp:
Nå syns jeg tiden bare LØPER av gårde! Samtidig som jeg syns vi har vært gravide i all evighet....
Så deilig at du har fått kose med baby!:) Jeg har hørt at for mye babysnusing kan utløse fødsel, så vær forsiktig! :lol:
Gratulerer med 35+0!!! :klapp: :klapp:
Tror ikke jeg hadde holdt ut å sett en liten baby nå, da hadde jeg vel gått helt av skaftet! :p
Men nå er det ikke lenge igjen før det er vi som har våre små utenfor magen! :klapp:
:findag:
Klem fra Robyn, 35+5
Gratulerer så mye med 35+0, Metalmama :klapp: :klapp: :klapp:
Nå er det ikke lenge til du også kan begynne å telle ned dagene sammen med oss som er godt i gang :D
Her i Telemark er vi superflinke til å ha sånne snartmamma/nybaktmamma treff. Vi treffes fast hver 14. dag og da får vi jo følge de med mage etter at barna er født også....og da kan du tenke deg så mange nydelige nurk som kommer på treff da....eldstemann fyller 1 år i oktober, mens den minste ble født 4. juni.....og så får vi som fortsatt er magedamer lov til å holde litt og kose og snuse litt da vet du ;)
Innrømmer gjerne at når jeg ser disse små frøknene med sine bittesmå rosa kjoler og bittesmå kyser så rykker det litt ekstra i livmoren min....skal passe på å snuse ekstra mye neste gang jeg ser de for nå er jeg sååååååååå klar for å :birth:
Du får bare se å trykke bena til den lille Metalbabyen din nedover...vet hvordan du har det....er helt øm på hele høyre siden min selv :(
Håper du har en flott dag
klem fra Mormona T-16
Hei!
Grattis med 35 + 0!:klapp: Jeg puster deg i nakken, kommer nemlig etter i morgen:p
Tiden bare fyker avgårde, ikke lenge igjen nå nei!:birth: :eek:
Klem Hanneh 34 + 6
Hei MetalMamma
GRATULERER MED 35 UKER :fest:
Jeg tror jeg kan skrive det samme i dag - kommet langt inn i ammetåka allerede:blush: og har fått så mange forskjellige terminer. Har du termin 20. september?
Vet hva du mener ang. å se på andre knøtt. Hadde besøk av et lite gull på 1 mnd. her i sted. Jeg ble supersjalu:gal:
Heldigvis ikke lenge igjen til nedtelling.
Lotti 35 (??)
MetalMamma
17-08-2002, 02:58
Jeg har termin 22. sept (menstermin: 26.) :)
MetalMamma, 25 & Første-Knøtt :baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.