Vis full versjon : Jeg hater å stryke klær!!!!
Og nå må jeg stryke masse fordi vi reiser bort i morgen, og stort sett alle buksene mine må strykes! Liker ikke å gå i krøllete klær!
Og nå må jeg stryke masse fordi vi reiser bort i morgen, og stort sett alle buksene mine må strykes! Liker ikke å gå i krøllete klær!Jeg liker ikke å stryke klær jeg heller.God tur og kos deg masse.
mikkelmamma
30-07-2004, 22:07
Enig, å stryke klær er desidert det verste jeg vet, så du har min fulle forståelse! Jeg er så smart at jeg bare trykker klærne inn i et skap etter vask, og så er det plutselig ingenting å ha på seg... Da blir jeg stående i flere timer igjen :bonk: Lover meg selv at neste gang - da skal jeg ta det litt før....Yeah right :uffda: God tur :vink:
Jeg kjøper ikke klær som må strykes jeg. ;)
Jeg kjøper ikke klær som må strykes jeg. ;)
Prøver å unngå det jeg også ja.... :nikker: Men noen av klærne jeg har må strykes, og det er så kjeeedelig!! :mumle:
Jeg stryker sjelden klærne. Svigermor stryker alt hun:urk:
mamma_nemi
31-07-2004, 00:08
Kan ikke si at jeg liker å stryke klær jeg heller.. :urk:
Tidl. bruker
31-07-2004, 00:54
Kan ikke si at jeg liker å stryke klær jeg heller.. :urk:
Ikke jeg heller, men det må gjørs :nikker: (hvertfall noen ganger)
lilleKevin
31-07-2004, 00:55
Stryke klær? Nei takk!! Det finnes så mye flotte klær som ikke trengs å strykes, så hvorfor kjøpe seg arbeid.
Lille Po
31-07-2004, 01:56
:knegg:Har ikke en gang strykejern jeg... :fnis:
Fortsatt tilbringer flesteparten av unge, norske menn et år på Kongens Husmorskole (populært klalt forsvaret), så stryking og gulvvask er mannfolkarbeid. Basta.
Lille Po
31-07-2004, 23:27
Fortsatt tilbringer flesteparten av unge, norske menn et år på Kongens Husmorskole (populært klalt forsvaret), så stryking og gulvvask er mannfolkarbeid. Basta.
:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:
HAHAHA... Så enig,så enig!!!!!!!HIHIHI!!!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.