Vis full versjon : Puppene....
Er det noen som vet hvor mye puppene vokser saann gjennomsnittlig? Jeg hadde B-cup för... men tror nok det er tid for shopping av et par nye BH-er naa, saa det hadde vaert kjekt aa vite hva jeg kan regne med. Vokser puppene seg större gjennom hele svangerskapet, eller "stopper" veksten etter noen uker/maaneder?
Har lest et sted at de blir 1/3 større...alså fra svangerskapet begynner til du får i gang skikkelig melkeproduksjon ca 2-3 dager etter fødsel... Husker da jeg fikk min første..trudde jeg skulle få sjokk når jeg så meg i speilet om morgenen 2. dag etter fødselen...Jøje meg!!!:D
Men jeg tror kanske at C-cup holder...
Wicci
Jeg hadde en solid D-cup før jeg ble gravid forrige gang, og da jeg kjøpte amme-BH en stund før fødselen fant jeg ingen som var store nok! Måtte på spesialforretning. Et lite tips til deg er at du kjøper amme-BH før fødselen, og bruker den en stund. Da får du "gått" den inn litt, for det er GRUSOMT å gå med helt ny BH rett etter fødselen. Når melkeproduksjonen kommer i gang vokser de til uant størrelse og er fryktelig ømme. Det husker jeg som noe av det verste med hele greia, de derre puppene...
Og for å dra inn ditt forrige innlegg....jeg også er TRØTT!!! Ikke så greit å få hvile på dagen heller, med en ettårig turbopropp på gulvet....
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.