PDA

Vis full versjon : Melder meg inn i juliklubben

Sirkeline
31-10-2002, 01:40
Hei alle juli-mammaer.

Klarte å bomme med min første melding - fikk den inn under terminklubber......men ikke under juli........Prøver igjen jeg....

Jeg har idag testet 2 klare blå og har tifeldigvis en legetime i morgen - hvor jeg vil få det bekreftet.......jeg vet jeg er gravid, men.....

Gleder meg veldig og gruer meg litt til tiden framover. Vet liksom ikke hva jeg har begitt meg ut på....

Vi var heldige og klarte det etter 2 seriøse måneder. Det er jeg veldig takknemmelig for.

Kjenner ingen i min omgangskrets som har planer om barn, så det er godt å ha dere....

Hilsen Sirkeline
Termin 060703

Voyager
31-10-2002, 11:33
Velkommen hit!

Skjønner godt at du gruer deg litt i tillegg til all gleden, førstegangsfødende har jo ikke peiling på hva de har begitt seg inn på.....

La meg likevel si det sånn, at du går en fantastisk tid i møte, det er helt magisk å få lov til å være gravid og bære frem et lite menneske! For ikke å snakke om etter fødselen, når alt virkelig starter! Å få være hovedpersonen i et lite menneskes liv, DET er meningen med livet!

Kos deg med magen din!

Monstra
31-10-2002, 11:47
Gratulerer så mye med de to blå:) Jeg kan bare henge meg på å si at du bare kan glede deg:) Jeg venter min tredje og har en del tanker rundt det, men 95% av meg gleder seg:):)

Qlio
31-10-2002, 11:52
Her kommer du til å finne mange fantastiske jenter!
Kos deg med magen!

*klem*

Dahlia
31-10-2002, 12:23
Gratulerer med :baby:

Håper du vil få det kjempefint her hos oss :) :) :klapp: :klapp: :klapp:

Bergrosa
31-10-2002, 12:48
Hei hei.

Gratulerer m :baby: og velkommen til oss. Trivleig å se at vi blir flere........;)

Mossa
31-10-2002, 13:12
:klapp: :klapp: for spiren i magen til Sirkeline! Her inne har du mange å dele tiden framover med, så ikke fortvil!
Velkommen hit!!!

Du har en flott tid foran deg!

Tweeno
31-10-2002, 13:57
Velkommen og gratulerer:klapp: Vi har foreløpig termin på samme dag vi:D

*Lolita*
31-10-2002, 19:22
GRATULERER SIRKELINE SÅÅÅÅ MASSE MED:baby: I MAGEN :):klapp: :klapp:

kjempe kos å se deg her også :):klapp:

MissesX
31-10-2002, 19:48
GRATULERE SÅ MASSE MED TO BLÅ DA :)