Vis full versjon : Var på UL onsdag!
Må bare fortelle at jeg var på UL onsdag! Har blitt så påvirket av alle som har hatt tidlig UL, at jeg bestilte en privat time. Hadde jo ikke noen annen grunn enn at jeg gjerne ville være sikker på at alt står bra til :) Og det gjorde det!:klapp: Så det var vel verdt pengene. Det viste seg at terminen stemmer (25. mars) og at det hadde vokst som det skulle (18 mm). Kunne t.o.m. se at det rørte på seg! Veldig spennende!!! :D
Jeg har lyst til å se nuket mitt :baby:
Blir også så misunnelig på alle som har sett et hjerte slå og fått et lite blikk på babyen sin!! Unner selvfølgelig alle dette!!
Får håpe jeg får høre hjertet når jeg skal til legen om 2 1/2 uke. Det blir første time dette da.
:findag:
Jeg har selv vært til ul mange ganger allerede. Pga. risikosvangerskap.
Og det blir så mye mer virkelig når du ser at det virkelig er noen der inne. Og med et hjerte som slår :klapp:
Lykke til videre!
(10+4)
Cazandra
16-08-2002, 17:44
:klapp: Så kjetk at det stod bra til:)
Har veldig lyst på en Ul jeg og:o...har nummer til ei jordmor som driver privat med dette for 200kr. Kanskje jeg ringer, kanskje ikke;)
Må være så kjekt å se babyen så tidlig:D
8+4
May-Anita
16-08-2002, 22:15
Var sjølv til ul i veke 9 og angrer ikkje eit sekund på det........ Det var så deilig å sjå det lille hjerte slå og høre det. Var vert kvar ei kr. (hær bet. eg 595 kr. ) Så til deg som har tilbud til 200 kr. Go fore it.:klapp:
Lykke til.
Tidl. bruker
16-08-2002, 23:49
Jeg var redd det var noe gale. Ble derfor henvist til KK. Var til UL igår. At sto bra til med småen. Var så herlig å se småen bevege seg. Gleder meg til jeg får :baby: i mine hender, men er en stund til.
Kjempefint at babyen vokser slik den skal. Da tyder jo alt på at den har det helt topp i magen din:)
Hei - og takk for alle positive tilbakemeldinger! :)
Jeg gikk på en privat klinikk i Oslo (Volvat) - og betalte hele 940 kr! Men da fikk jeg en skikkelig grundig undersøkelse i tillegg til UL! Skulle egentlig ikke på første kontroll før 28. august - og da bare til jordmor. Så jeg synes absolutt det var verdt pengene! Særlig når vi så at lille nurket hadde det bra!!! :baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.