Vis full versjon : Lyserosa utflod
DollyDuck
02-08-2004, 10:54
Hjelp! Har to ganger nå oppdaget lyserosa utflod. Er i 6.uke. Er litt redd. Er det noen som vet om det er farlig, og om jeg bør kontakte lege? Skikkelig bekymra....:urk:
Vennlig hilsen Dolly
Vanskelig å si. Jeg har både hatt litt rosa utflod og blødd tidligere i svangerskapet uten at det har vært noe galt. Tror ikke det er så uvanlig. Og hvis du ikke har blødd ordentlig så er det sikkert ikke noe galt. Men du kunne jo snakket med legen din, ikke godt å gå rundt å være bekymret heller. Sikkert greit å få tatt en sjekk.
Ønsker deg lykke til! Håper alt er i orden. :klemme:
DollyDuck
02-08-2004, 15:49
Tusen takk for svaret!!!!! Det var jo beroligende. Jeg blrr jo kjempebekymra, men føler meg litt lettere til sinns etter å ha lest ditt svar. :) Ringte legen, men de hadde ikke tid, og sa jeg skulle ringe hvis det kom masse. Krysser alle fingre. VIL så gjerne kunne beholde den lille i :gravid: .
Tusen takk for klemmen :):klemme:
Vennlig hilsen Dolly
Ja, jeg vet hvordan det er. Har hatt en del bekymringer selv må jeg innrømme. Ikke lett å ta det rolig når sånne ting skjer. Her krysses det både fingre og tær for deg. :)
jeg opplevde plutselig 2 dager med brun utflod da jeg var ca 8 uker. tror at saa lenge det er utflod og ikke blod saa er det ikke fare paa ferde... og heller ikke blod trenger bety at man mister...
ta deg noen rolige dager paa sofaen, du!
:lykketil:
DollyDuck
03-08-2004, 08:35
Tusen takk, så koselig :))) Jeg tror ihvertfall at den fremdeles er der inne når jeg våkner om morgenen og det eneste jeg har lyst på er brød med Sjokade. Og jeg som ikke liker Sjokade engang ;) Håper håper håper. Tusen takk for hjelpen :klemme:
DollyDuck
03-08-2004, 08:36
jeg opplevde plutselig 2 dager med brun utflod da jeg var ca 8 uker. tror at saa lenge det er utflod og ikke blod saa er det ikke fare paa ferde... og heller ikke blod trenger bety at man mister...
ta deg noen rolige dager paa sofaen, du!
:lykketil:
Tusen takk for oppmuntringen!!! :) :) Det var en stor trøst. Har lest en del om det nå, og ser at det er mange som har det slik, og at blod og utflog kan bety andre ting. Håper håper håper det. Er min første gang, så da blir man vel ekstra nervøs.
Takk for svaret :klemme:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.