PDA

Vis full versjon : En fantastisk drøm!

amor
16-08-2002, 16:34
Hei igjen damer!

Jeg fikk så lyst til å dele en drøm som jeg hadde forrige dagen med dere :)

Ja....drømmer om dagen jeg nå for natten brukes ikke til å sove for tiden. Det går jo bare ikke. Legger meg nedpå om dagen og hviler da og det fungerer greit:)

Men i allefall. Jeg har noen ganger lurt litt på hvorfor jeg ikke husker noe særlig av drømmene mine for tiden! Mange opplever jo så sterke drømmer om mye og mangt når man går med barn i magen, men jeg har ikke opplevd så mye av dette i sv. skapet. Bortsett fra helt i starten. Da drømte jeg faktisk at det var to :baby: :baby: i magen før jeg fikk høre at det var det i uke 8. Det var sååå merkelig. En klar og tydelig drøm som forsøkte å forberede meg på at det var to der inne tror jeg.

Nå drømte jeg om jentene igjen. De satt klare i bilstoler inne i magen og bare ventet på å komme! *ler* Helt like var de. Såååå nydelige og herlige! Jeg pratet med de, men kunne ikke ta på de. Ikke så merkelig kanskje når de var inne i magen. Ja....i bilstoler skal de altså kommme! *ler* Ikke nok med at de sansynligvis er over 3,5 kilo hver seg, men bilstolen skal også være med! Ikke rart at magen min er monstermage for tiden!!! :gal2:

Tror nok ikke at det er mye sannhet i dette, men det at de faktisk var helt like, kan jo fortelle noe. Vi aner ikke om de er enegget - eller to egget så kanskje kanskje var det et varsel på at de er enegget disse to som kommer....Spennende!

Ønsker dere en riktig fin dag videre og en god helg!!!

Kos dere så masse dere kan med magene, tell dager og nyt det hele!

Mormona
16-08-2002, 16:49
Hei, Amor :)

Herlig drøm....synes jeg ser dine to småjenter sittende der inne i bilstoler og vente på å komme ut :latter: :latter: Du kan jo ta det som et tegn....et tegn på at de har det trygt og godt inne i magen til mammaen sin.....at du er flink og beskytter de mot alt farlig allerede nå :)
Synes det var en flott drøm.....også forklarer det jo størrelsen på de små og magen din da....to bilseter tar jo tross alt ganske stor plass ;)

I grunnen så hadde det vært litt kjekt det...jeg for min del synes det er supervanskelig å vite hvilket bilsete som er riktig og best og alt det der.....tenk om alle barn hadde kommet utstyrt med bilsete....hadde spart oss for mye tid og krefter :kidoki:

Ha en flott dag, Amor og drøm søtt :sover:

klem fra Mormona T-16