PDA

Vis full versjon : 3D UL, lagt ned på majorstueklinikken....

Syrinen
31-10-2002, 11:13
Jeg ringte majorstueklinikken i dag for å bestille 3D ul, men der hadde de sluttet med det....:sint: Huff, så da går ikke det, da er det kun i trondheim og bergen de har dette.

Så, da blir det neste en ordinær privat ul. Her i Porsgrunn er det ikke mulig, men er det noen som veit om noen flinke leger som tar privat UL rundt om østlandet? Helst i telemark-vestfold???

I am
31-10-2002, 11:40
Hva? Finnes det 3D ul i Trondheim? Hvor?????

I am (litt ivrig nå)

Syrinen
31-10-2002, 11:42
Han legen som jobbet på majorstueklinikken i oslo (dr moinar eller noe sånn) hadde flyttet til trondheim, så jeg går ut i fra det.
Skal ikke si d med sikerhet!"

Gullifjun
31-10-2002, 11:47
Jeg tror jeg kan svare litt på dette.........

Jeg var på 3D UL på Majorstuaklinikken den 27. sept. hos Dr. Monair (eller noe sånt :)

Han ville at jeg skulle komme tilbake rundt uke 33 for han synes fosteret var litt for stort............Han fortalte meg da at han skulle begynne å studere igjen, og kom derfor bare til å jobbe på lørdager.............Så om han er flyttet til Trondheim som Syrinen sier, så er det kanskje for å studere :???:
Men til meg så sa han i hvertfall at han skulle være i Oslo og på Majorstuaklinikken hver lørdag............:???: Forstå det den som kan :)

Bambine
04-11-2002, 15:16
Jeg var til 3D-UL hos Molnar på Majorstuaklinikken den 12. oktober. Da hadde han begynt å jobbe der kun annenhver lørdag. Så kanskje du bør ta en telefon til dit......mulig det har blitt noe misforståelse her. :)

bolleliten
05-11-2008, 12:04
Jeg ringte majorstueklinikken i dag for å bestille 3D ul, men der hadde de sluttet med det....:sint: Huff, så da går ikke det, da er det kun i trondheim og bergen de har dette.

Så, da blir det neste en ordinær privat ul. Her i Porsgrunn er det ikke mulig, men er det noen som veit om noen flinke leger som tar privat UL rundt om østlandet? Helst i telemark-vestfold???

Prøvde også å bestille time hos dr Molnar på Majorstuaklinikken....., han har sluttet der. Søkte på nettet og ser at Oslo City legesenter har tilbud om 3D ul. Ifølge hjemmesiden deres jobber Molnar der. Flotters!

bebek
05-11-2008, 12:07
Jeg har vært hos kvinnedoktoren i Tønnsberg.Synes han var helt fantastisk.Fikk med flotte bilder og dvd hjem.Anbefalles på det sterkeste.

Sostenutia
05-11-2008, 12:09
Prøvde også å bestille time hos dr Molnar på Majorstuaklinikken....., han har sluttet der. Søkte på nettet og ser at Oslo City legesenter har tilbud om 3D ul. Ifølge hjemmesiden deres jobber Molnar der. Flotters!

Stemmer det. Han har begynt på Oslo City :jupp:

Morgan
05-11-2008, 13:43
I Tønsberg har du både Kvinnedoktorn og Nøterrøy Ultralydinstitutt som begge utfører 3D UL:jupp: De har godt rykte begge to!

Beline
05-11-2008, 13:53
Balderklinikken hadde i hvertfall før.... :jupp:

laboline
05-11-2008, 14:12
...ellers så har du knøttet ultralyd v/ Det Gule Huset i Moss.:jupp:

jamjam
05-11-2008, 14:24
Tråden er fra 2002... :noia:

Sepsis
05-11-2008, 14:51
Tråden er fra 2002... :noia: