PDA

Vis full versjon : Irvin?

Moy
31-10-2002, 12:48
Jeg prøvde meg med Arbin sist, men det var det mange som syntes var litt sirkus:D . Hva med Irvin? Er det i samme kategori eller liker dere det?

Hilsen Ninni :???:

Zurufa
31-10-2002, 13:06
Først tenkte jeg "er det gutte- eller jentenavn?", men det kommer vel av at jeg ikke har hørt navnet før.

Mitt forslag er å kombinere Irvin og Arbin til Arvin. Det er et fint navn - ikke for vanlig, men heller ikke så uvanlig at ingen har hørt det. Det klinger bedre (synes jeg da) enn både Irvin og Arbin - men det skyldes vel at jeg ikke liker FOR spesielle navn. Uansett synes jeg Irvin er bedre enn Arbin!!

Vanskelig dette her... Du får sikkert bedre svar fra noen andre!

Zurufa

Stinemor78
31-10-2002, 13:50
Hmm.. aldri hørt det før.. Irvin..
joda.. liker det brdre enn Arbin..:)
Det er fint når jeg har "smakt" litt på det:)

Tidl. bruker
31-10-2002, 13:53
Klinger litt engelsk....., men det var kanskje meningen!
Mye finere enn Arbin!!! :)
Irvin er helt OK spør du meg!
Hvordan uttaler du det??

Elin
31-10-2002, 15:29
Litt for spesielt for meg..

Men poenget var kanskje at det skulle være litt spesielt;)

Noba
31-10-2002, 15:59
Spørs jo litt på etternavnet deres også. Synes kanskje det var litt for spesielt for min smak, men dette med navn er mye godt en vanesak. Folk blir det de heter :) Vi har f.eks. kalt babyen vår August lenge før den ble til, og det er slett ikke mitt favorittnavn, men han heter nå liksom det for oss og jeg tror neppe vi kommer til å kalle han noe annet.

Moy
31-10-2002, 17:07
Irvin uttales rett frem i r v i n. Ikke ørvin (som på engelsk).
Ja, poenget er vel at det skal være litt spesielt, men jeg er enig i at det ikke må være for rart, det liker ikke jeg heller. Jeg synes f.eks at Markus er verdens fineste navn, men så ligger det på navneetoppen og det er ikke så fint når tre stykker i klassen heter det samme! Takk for innspill iallefall!

Hilsen Ninni

Vinga
31-10-2002, 18:02
Irvin var spesielt ja :)
Enig i at Arvin var bedre.

Unnskyld meg... Så bare for meg Irvin Olsen eller noe sånt... Søtt :p

Tweeno
31-10-2002, 20:34
Ikke helt min smak, men ikke stygt:uff:

Shanti
01-11-2002, 02:31
For meg blir det litt konstruert... Har enda et forslag; Erwin.