PDA

Vis full versjon : Redd og sånn....

Zoom
04-08-2004, 16:54
På mandag fikk jeg totalangst for jeg fikk en liten blødning... ikke mye blod altså, men bittelitt og en del brunt. Ringte div legevakter og riksen og hit og dit, men alle sier jeg bare må slappe av vente og se! :undrer: Kjempe lett!
Nå er det onsdag - og fortsatt har jeg denne dumme brune utfloden... og om morgenen er det liksom litt blod først... og så mindre og bare brunt etterhvert.

Jeg har alle symptomene mine intakt, men har også litt vondere mensvondt på en måte... i perioder.
Har prøvd å finne noen som kan ta en ul på meg - men ALLE er jo på ferie! Og legevakten vil ikke... :trist:

Blir gal av dette ... :urk: vil finne ut hva som skjer! Jeg blør jo ikke sånn som jeg gjorde da jeg hadde sa sist... men har jo hetta for at det er det som venter meg nå!

Happy
04-08-2004, 20:24
Mest sansynlig så har et blodkar sprukket i skjeden eller i livmorhalsen hos deg, det gor ofte slike blødninger som du beskriver (har hatt noen av disse selv). Eller det kan være at morkaka til babyen ligger over livmormunnen og lekker litt blod, det er heller ikke uvanlig.

Det er forferdelig vanskelig å vente når man er redd og engsteelig, jeg vet det! Du må nesten bare finne en måte å forsone deg med tanken på at det er slik det er nå, og at det mest sansynlig ikke er noe galt, til du kan få en ul som bekrefter at du har rett :klemmer:. Det er leit å si det sånn her, men du har jo ikke akkurat fått noe avlg av legene, særlig ikke når det ikke er noen til å utføre en ul på deg. Håper virkelig at du har en ufarlig bløning og at alt går bra med den lille spiren din!