Vis full versjon : Da var kontoret tømt. Kun kake og kaffe venter. JIPPI!!
Så er det 1 time igjen til permisjon:klapp:
Det skal bli utrolig deilig med fri.
Jeg var på jordmorkontroll også i dag. Her er de oppdaterte målene:
Uke: T-20
Vekt: 0 siden sist (7 kg. totalt)
BT: 135/80
Hb: 11,5
Urin: -
Ødem: 0
Leie: H/KF (Hodet knapt festet, står høyt)
FL: 142
SF-mål: 36
Har hatt en avslappende dag i dag, med kun rydding og hyggelige hilsener fra kolleger. Nå skal jeg koke kaffe og ta frem en kjempegod gulrotkake jeg har bakt.
:findag: alle sammen.
Hilsen Tevanga T-20
Hei du og takk for i går :)
Så flotte tall du har å komme med da....helt utrolig at det går an å bare legge på seg 7 kilo i løpet av et svangerskap....du er den damen svigermor og tanter i familien prater om du.....de forteller historier om da de var gravide og nesten ikke la på seg en kilo...trodde ærlig talt det ikke gikk an, jeg....du må gjerne komme og få noen av mine kilo ;)
Den gulrotkaken vil jeg gjerne ha oppskrift på hvis den er så god som du sier....bake kake søte er moro :klapp: :klapp:
Kos deg med kaffe og kake og nyyyyyyt permisjonen nå som den starter snart. Men ikke noe baby ennå....du får pent stille deg i kø...;)
klem fra Mormona T-16
Hei! ;)
Gulrotkake er den beste kaken jeg vet om! *s* Skulle mer enn gjerne ha vært på kontoret og "feiret" din permisjon i dag ja!
Tenke seg til....permisjon...fri...snartmamma....mange nye gjøren og laden....Akk!!! Så herlig! :klapp:
Håper du har hatt en koselig "siste dag på jobben før permisjonen" og at kaken var god! :klapp:
Det var da fine tall hos jordmor også. Enda en grunn til å kose seg ordentlig i dag. *s*
Ha en strålende helg og kos deg masse! Nå starter virkelig et helt nytt kapittel i livet! :eek:
Hei og grattis med å ha nådd startstreken for permisjonstid:klapp:
Tallene dine er jo helt utrolige. Teknisk sett ser alt ut til å være tipp topp.
Kos deg den siste tiden på jobb og nyt følelsen av å gå ut døren i dag for å ta fatt på en ny tid:baby:
:findag:
Lotti
Så godt å endelig gå i permisjon kan jeg tenke meg! :klapp: :klapp:
Nå er det bare å ruge og kose seg resten av tiden frem til termin og lade batteriene til :birth:
:findag:
Klem fra Robyn, 35+5
Flott kontroll også forresten! :)
Herlig!
Du trenger litt fri nå før det braker løs med bleieskift og våkenetter...
Så nyt at du skal ha permisjon, og send litt kake til meg! :nam:
:klem: Anne M + lillegutt 34+0
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.