PDA

Vis full versjon : Nå er det igang......

Mossa
31-10-2002, 14:41
Første runde med :spy: for meg! Egentlig litt godt at symptomene melder seg.....men fy det er ikke nå særlig å kaste opp!

Andre symptomer: Svimmel, flyr på do hele dagen og stikking nederst i magen hvis jeg snur meg brått (spesiellt i senga).
Var litt deppa i går, siden puppene fortsatt ikke er ømme (tenkte at det var et tegn på at ting ikke er som det skal). Men, dem kommer vel alltids - ingen svangerskap som er like heter det.

Hvordan står det til med dere andre? Begynner å bli mange av oss her inne nå og dagene går da sakte med sikkert framover. Plutselig er augustklubben i gang! :D

Dahlia
31-10-2002, 15:03
Stalltips mot kvalme er akupunktur :) :) :)

Og er nesten litt bekymret her... jeg er så full av energi og kjenner meg så lite gravid at det er helt skummelt...

Men så velter plutselig magen seg litt ved en eller annen lukt... det stikker i puppene.. så føles alt bra allikevel... og sambo mente jeg var sprek som en loppe leeenge med jr... (jeg husker bare de siste månedene hvor jeg var kjempesyk!)

Puppene er ikke ømme (om jeg ikke står å hopper dahhhh), og i går måtte jeg kjøre inn til kanten... blodtrykket falt som en stein.. og det var plutselig dobbelt så mange biler som jeg mente det burde være på veien...
:eek: :eek: :eek:

Psender :stakar: :stakar: :stakar: til deg.. det er aldri morsomt å kaste opp...

Selv var jeg kvalm helt til jr. ble født, men kastet aldri opp.. det er kanskje bedre? aner ikke :latter:

Men akumannen min sa i dag morges at 9 av 10 som er kvalme og kaster opp kan få hjelp av akupunktør (jeg tok en liten forebyggende nål i dag)

:findag:

MissesX
31-10-2002, 15:15
Ja skal vi se! Symptomer hva er det :???: Sist hadde jeg heller ikke så mye før noen uker lengre ut i svangerskapet, da var jeg så svimmel at jeg bare måtte sitte pent på en stol:p

Uff ikke morro å kaste opp nei! Dakkaren deg Mossa:klem:

Men ømmer pupper har jeg, som alltid rett før mens, litt mavestikninger men lite!

Men en ting har jeg, om det er noe aner jeg ikke:eek: Ryggen min, AU AU!! Korsrygg og bekken område gjør ganske så vondt ja:leiseg: Slet med bekkenet sist, håper det ikke blir så ille nå da!!

Jo også tisse jeg kanskje litt mer! Men herrefreden jeg fant jo ikke ut at jeg var gravid før i går da! Kanskje det er psykisk alt dette:latter: (utenom ryggen for den har vært sånn siden søndag)

Monstra
31-10-2002, 15:30
Så lenge jeg ikke spiser for mye og passer på å spise jevnlig blir jeg ikke kvalm i det hele tatt. Jeg husker litt kvalme med nr. 2, men aldri slik jeg kastet opp. Problemet mitt er halsbrann!!! KONSTANT halsbrann!!! Puppen er blir stadig større og stadig ømmere. Dene ene er litt treg av seg tror jeg, for den har først nå funnet ut at "Ohoi, her må det pines!!". Korsryggen liker godt masasje og vekta :blush: beveger seg etter inntaket... Jeg spiser ikke mye om gangen, men jeg føler at jeg spiser HELE TIDEN... har gått opp 0.5 kg, så det går fortsatt bra... men jeg merker at jeg må passe meg. I første svangerskap veide jeg omtrent 10-15 kg for mye da jeg ble gravid... la på meg 8 kg (92kg) og var på 72 tre uker etter fødselen!!! Andre gang begynte jeg på 70 og endte da også på 92. (Gikk fort ned igjen etterpå, men det hadde mest med at jeg ble alene med ungene å gjøre). Har store planer om å ha dåp og bryllup samtidig til høsten - så jeg må ikke ese ut som en elefant denne gangen... :)

Trudelutt
31-10-2002, 15:44
Hm... symptomer? Hva er det? Nei her er det ikke mange og det betyr jo selvfølgelig at jeg er sikker på at det går galt akkurat som sist.. Nok om det. Det eneste jeg kan si om symptomer er at jeg er litt øm på siden av puppene, men det kan like gjerne være spilene BH'en.

Utflod... jeg har mye utflod.. sorry detaljene jenter. Litt sånn kremete... Også kanskje litt stikninger i magen, hvis jeg kjenner godt etter. For 2 netter siden hadde jeg veldige kramper også, jeg var sikker på at nå detter livmor, eggstokker og alt ut... men ingenting so far. :klapp:

Jeg skulle faktisk ønske at jeg hadde flere symptomer jeg... :leiseg: