PDA

Vis full versjon : Skulle holde meg borte, meeeeeen

Limbo
31-10-2002, 15:17
Jeg må bare få dele nyheten jeg. Har hatt ei vanskelig uke der jeg var mye alene da min mann var på reise. Leste alt for mye etter min mening om abort og det ene og det andre. Uansett.

Jeg tok kontakt med Gynekolog og der fikk jeg komme inn med en gang. Jeg ble vel tatt imot av hyggelige mennesker som jobbet der.

Det var en innvendig ultralyd og med en gang så jeg et hjerte som banket noe vanvittig fort. Gynekolog sa at den lille var 3,5 cm. lang. Og vi så en arm som viftet ikke bare en gang men i hertfall to. Holdt på å grine når jeg så at vi faktisk har fått det til. Har aldri kommet så langt før.

Uansett det var en utrolig følelse og vi vet at vi kan bli gravide nå på egenhånd. Bare det er en utrolig lettelse.

De fant også en cyste under ultralyden, men hun mente at det var noe som kunne være i forbindelse med svangerskapet. Så jeg skal tilbake til legen om to uker og til gynekolog om tre uker.

8+5 i dag

:findag:

Monstra
31-10-2002, 15:19
Så fint at du fikk komme inn da:) Håper at det går lettere for deg nå fremover :stakar:

charlie
31-10-2002, 18:36
at det går så bra!

var den virkelig så stor?

hmmm. jeg er 8+0 i dag, så da er det kanskje mer enn "en tommelfingernegl" som jeg har lest!?

lykke til! :klapp:

Åshild
31-10-2002, 19:25
Så stor den alt hadde blitt da..min var bare litt over 2 cm i uke 9 og det passet bra sa gynekologen. Kanskje du er litt lenger på vei?
Lykke til !!

Åshild og :baby: 10+4

Limbo
01-11-2002, 09:29
Heia

Gynekologen sa at i uke 8 er den lille ca. 3 cm, men det varierer voldsomt fra person til person. Kanskje vi får en kjempebaby :-)
Jeg var vel 8+3 når jeg tok innvendig ultralyd. Håper bare at h*n klorer seg fast der inne nå.

8+6