Vis full versjon : Gutt eller jente?
Har dere noen formening om hva dere bærer på? Noen bare VET hva det blir, andre har null peil...hva med dere?
Det sies jo også at hvis svangerskapet forløper seg annerledes enn det første, med symptomer og sånn, så er det et annet kjønn.
Med førstemann sa ALLE at det var en jente, jeg hadde skikkelig jentemage altså. Men det var fordi jeg er så godt polstret fra før, for ovenfra så jeg en spiss, fin mage. Denne gangen har jeg akkurat de samme symptomene som sist (eller mangel på sådan...?) og en snodig følelse av at det kommer en lillebror til oss.
Men i følge den pålitelige gifteringtesten skal det komme en jente....
Jeg vet ikke hvorfor... men jeg har veldig på følelsen av at det blir ei jente... Vi håper hverken på det ene eller det andre, men... følelsen sier jente... Det kan kanskje stemme med tanke på når vi hadde sex i forhold til EL også - hvis man skal stole på at guttene svømmer fort og tåler mindre, mens jentene tåler mer men kommer senere frem... ikke vet jeg:)
Forrige gang drømte pappan første natten at det ble en gutt.. .denne gangen har han ikke drømt noe :eek: og det er kanskje et tegn på en jente?
Jr. ønske seg en lillebror dahhhh, jeg synes en jente hadde vært fint når jeg har en gutt fra før.. Men så lenge ungen er frisk.. spiller det ingen roll :)
Har ikke giftering :latter: men kan kanskje prøve med en annen ring??
:findag:
Jeg har følelsen av at jeg får gutt, men det har jeg hatt helt siden jeg ble spådd med giftering- trikset for mange, mange år siden ;)
Da ble jeg spådd to tette gutter. Og med tvillinger på både min og samboerens side, så er det kanskje ikke utenkelig at det blir to gutter! Eller kanskje jeg blir gravid igjen veldig fort etter denne :???:
Uansett, vi vil vite hva det blir når vi kommer så langt at vi skal på UL, og blir det ikke gutt så blir i alle fall jeg overasket :)
:klem: Mimi
Jeg har igjen følelse av at det blir jente:uff:
Ved sist svangerskap trodde jeg, og alle andre, at jeg skulle få jente. Hadde typisk jentemage. Og da det på toppen viste seg å være jente på to UL'er var vell saken klar. Men den gang ei:D Det kom en stor gutt med masse svart hår på nesten 5 kg. Litt sjokk ja:cool:
*Lolita*
01-11-2002, 20:13
Jeg har ikke peiling, men i følge ringtesten så ska jeg få en gutt denne gangen, så får vi se om det stemmer! ;)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.