PDA

Vis full versjon : To våte flekker i trusa???

Robyn
16-08-2002, 17:08
Nå skjønner jeg egentlig ingenting. Siden i går kveld har jeg hatt to våte flekker i trusa med ca 5 cm mellomrom. :???:

Det er ikke urin, kan vel i og for seg være utflod men virker litt "våtere". (Unnskyld detaljene :blush: )
Når jeg f.eks setter meg opp i senga føles det som om det nesten renner (sånn som når vi engang i tiden hadde mensen;) ).

Det rare er at de "tørker" innimellom, og det pleier jo ikke utflod å gjøre. Så går det en liten stund og de er der igjen.

Den ene flekken avskriver jeg i grunnen som utflod, men den andre??? De ser helt like ut, ikke noe farge på det. Kan ikke være trusa som har sklidd heller.

Noen som har opplevd noe sånt?

Så mye rart som skjer! :uff:

Klem fra Robyn, 35+5

Mormona
16-08-2002, 17:19
Å jada....høres veldig kjent ut for min del. Det er så jeg har lurt på om jeg plutselig tisser på meg en skvett for sånn føles det egentlig. Jeg bruker bind i trusen, jeg....for hvis ikke så blir trusene mine rimelig våte pga av denne "utfloden".

Men det er ikke fostervann....så mye kommer det ikke, og så er det som du sier at det tørker jo opp også. Men så kommer det gjerne litt igjen. Ofte idet jeg reiser meg opp eller bøyer meg eller er i bevegelse.

Jeg har hatt det sånn en stund og tar det med knusende ro....er vel bare sånn der er da, tenker jeg. Det er mye rart en skal "slite" med nå mot slutten :) Du kan jo lukte på det...har hørt at fostervann lukter sæd...det gjør ikke mitt i alle fall ;)

klem fra Mormona T-16

Robyn
16-08-2002, 17:30
Fostervann går jeg ut ifra at det ikke er, da skulle det nok ha kommet mer.

Er ikke bekymret, syns bare det er så rart med den flekken nr. 2.:???:

Robyn

Vimsen
16-08-2002, 18:18
Jeg er temmelig sikker på at det ikke er fostervann :9

men ingen av oss er jo jordmødre så ta deg en telefon til føden du :9

Keep us informed :)

klem
Vimsen T-18

Robyn
16-08-2002, 19:04
Går ut i fra at det ikke er noe jeg trenger bry de med. ;)

Får vel slå meg til ro med at det er en av de tingene jeg ikke får svar på. :)

Robyn