PDA

Vis full versjon : Jeg venter tvillinger

kristina
31-10-2002, 18:08
Ja, nå sitter jeg her og har vært på UL for 3 timer siden. Jeg skjelver i hele kroppen, og må klype meg i armen for å forsikre meg om at jeg ikke drømmer. JEG SKAL HA TVILLINGER!!:bonk:

Litt av sjokkmelding å få, og dette var totalt uventet. :???:
Jeg fikk ringt mannen og bedt han om å komme inn til byen, for dette kunne ikke vente. Han ble kort sagt veldig overrasket han også. Og vi som allerede har to barn. Nå blir livet snudd helt på hodet, ny bil, dobbelt opp av babyutstyr etc.. Gosh, denne tanken kommer jeg til å bruke lang tid på å venne meg til.

Legen var ellers veldig søt. Han spurte meg forsiktig om jeg lå godt. Godt og godt, vel så godt som man kan når man ligger slik med bena fra hverandre og ser etter en baby på en skjerm. Jo da, jeg lå greit nok jeg. Sikker, sa han. Ja, sa jeg. Ja, for her er det to.:eek: Så viste han meg begge vidunderene, og to hjerter som banket :elsker:

Jeg må ha litt tid på å la dette synke inn. Men nå har jeg endel av forklaringen til at jeg bare spyr om dagen.

klem kristina og :baby: :baby:
ny termin blir muligens i mai, det er jo ganske vanlig å få før tiden med tvillinger.

charlie
31-10-2002, 18:20
dette høres jo kjempemoro ut!

antakelig slutter du vel å jobbe før du hadde tenkt, rikstrygdeverket godtar sykefravær med diagnosen "tvillingsvangerskap" fra 28 uke (tror jeg det er). og så får du lenger perm, så det blir god tid både før og etter.

ønsker deg riktig hjertelig lykke til!

klem fra charlie 8+0:klapp:

liefje
31-10-2002, 19:00
Gratulerer dobbelt opp til deg fra meg. Jeg skjönner godt at du ble litt sjokkert over nyheten, men er sikker paa at det blir kjempekoselig med to!!!!

bobla
31-10-2002, 19:15
gratulerer så mye med 2:baby: 'er!!!!

dette må ha vært litt av en overraskelse,ja!!

lykke til videre med 2 i magen

Linejenta
31-10-2002, 20:02
Så hyggelig å høre selv om jeg skjønner du er litt sjokka da...

Gratulerer så mye med :baby: :baby: babyer i magen

Klem fra

fruit
01-11-2002, 10:27
WOW, dette er jo kjempe spennende!!
Hold oss oppdatert på hvordan dette går/blir for dere...

GRATULERER SÅ MYE!!

:) Fruit

Phoeebee
01-11-2002, 12:53
Gratulere sååå masse med :baby: :baby: !!!!!!!! Tenk så heldig du er som ikke bare får ett lite mirakel, men TO!!!!

Lykke til videre i svangerskapet!

Klemmer fra Annelin og "Lille Parasitt" i magen!

25+5

Eden
02-11-2002, 06:58
Så spennende da! Forstår at det kom som et lite sjokk ja!!!
Gratulerer da!

MokkMokk
02-11-2002, 07:54
Gratulerer med dobbelt opp :baby::baby:, kristina!

Jeg er helt sikker på at du og din mann kommer til å venne dere til tanken innen du nærmer deg fødsel,
selv om det kanskje føles litt rart nå.

Det kommer til å gå bra, det er jeg sikker på. :kidoki:
Men at man har lov til å bli litt halvveis sjokkskadd en periode, DET forstår jeg ;)

Lykke til med begge bebisene! :klapp:

Klem,