Vis full versjon : Flyskrekk og graviditet
Er det noen der som har flyskrekk og som har gjennomført en flyreise mens de var gravide? Skal ut å reise 5. september, og er da 9-10 uker på vei. Er livredd for å abortere dersom jeg blir redd mens vi flyr. Kan det skje? Noen som har hørt eller opplevd noe slikt?
Jeg har flyskrekk og måtte fly tre times tur frem og tilbake med 4 dagers mellomrom..
Da var jeg 6 uker på vei og i tillegg med små blødninger.Var livredd for det samme som deg men prøvde å tenke på noe annet og bare få det over.Ikke vær redd for å miste pga flytur!
Prøv å tenke positive tanker og pust dypt, kjøp deg noe enkelt å lese som Se og Hør :flau: Det gjør jeg altid når flyet skal ta av og jeg synnes det hjelper:nikker:
God tur :klemme:
Har ikke flyskrekk, men spurte legen om dette med å fly når man var gravid, og ho sa at det var ingen fare. De anbefalte ikke å fly siste måneden tror jeg det var. Ellers kunne man bare fly.
Lykke til :)
Jeg har også spurt legen. To faktisk. Begge sa at det var greit å fly (er nå ca 8 uker og med blødninger). Du kan nok slappe helt av i forhold til det. Om du uansett ikke liker å fly er jo en annen sak. Det er vel med redsel for å fly som med andre redsler; vi må bare gjøre det. Og så blir det litt bedre for hver gang.
(Sier jeg, men gruer meg til morgendagens flytur likevel :flau: .)
:lykketil:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.