PDA

Vis full versjon : Bergrosa skal på første UL

Bergrosa
31-10-2002, 20:45
Hallo mine venner!

I dag ringte jeg til gynekologen på St. Olav som jeg gikk til da vi hadde IVF behandlingen, bare for å fortelle henne at vi hadde gjort det sjøl, vi. Uten Pergo og div andre legemiddler hun skrev ut til meg..... Og da ville hun at jeg skulle komme til ultralyd 11.11 bare for å se at alt var ok. Jeg både gleder og gruer meg....... Enn om........ Men det går ikke å tenke sånn......... en må bare ta det som det er uansett. Husker da jeg skulle til UL i forrige svangerskap. da i uke 18.... Jeg gråt hele turen ned til sykehuset fordi jeg var så redd det skulle være noe galt. Og såååååååå lykkelig da det viste seg å være ok........ hormoner...........

Iallefall, ønsker alle en god helg hvis jeg ikke kommer meg på nett i helga...:cool:

Amidama
31-10-2002, 21:03
Lykke til på UL!! Jeg venter til jeg blir beordret dit av legen jeg :)
Lurer på om jeg skal få vite kjønnet denne gangen, sist måtte jeg holde det hemmelig for alle inkl. samboer siden han ikke ville vite, blir nok til at jeg vil vite det når den tid kommer, jeg er jo tross alt svært vitebegjærlig ;D

Dahlia
01-11-2002, 10:20
Så gøy :) å skal se :baby: så tidlig...

Får smøre meg med tålmodighet.. men bestilte privat ul den 13. desember dahhhh :skratter: greier ikke vente helt til den ordinære

:findag:

Amidama
01-11-2002, 13:45
Hvor mye betaler man for en privat UL sånn ca?

Dahlia
01-11-2002, 14:16
Koster 700 der hvor jeg skal (oslo sentrum)

:) :)

Amygdala
01-11-2002, 15:16
Hei på dere:)

Jeg tenkte også jeg skulle ta ultralyd tidligere, det er jo aaaaaaltfor lenge til å vente til uke 18!!!!