PDA

Vis full versjon : Endelig 12 uker!!!

Majen
16-08-2002, 17:18
Endelig kan jeg si at jeg er 12 uker på vei!!! Jeg har ikke vært så aktiv her før, men nå tør jeg liksom tro på dette her :)

Har vært veldig heldig med formen, bare vært veldig kvalm til tider, men ikke noe å klage over. Vi har også vært på 1 svangerskaps kontroll, men var ikke helt fornøyd etter besøket :( Vi fikk nemlig termin 01.02.03 :???: Og det er praktisk umulig, så nå får jeg bare gå ut i fra 28 februar eller 1 mars som jeg selv har regnet ut. Vi fikk fødeplass på Ullevåll da jeg har pcos og faren for å utvikle svangerskaps diabetes er da stor. Så da må alt foregå der av kontroller osv.

Ellers gleder vi oss fælt, og det gjør resten av familien også :D Dette er jo første barnebarn og tante/onkel barn så da er det ekstra spennende :klapp:

Håper det går strålende med dere andre her også, jeg har fulgt med dere hver dag :)

Hilsen en glad Majen og :baby: på 12 uker :klapp: :klapp: :klapp:

Linda1
16-08-2002, 17:22
Gleder meg til å komme etter snart :D

(10+4)

Cazandra
16-08-2002, 18:53
:klapp:Gratulerer:klapp:

8+4

May-Anita
16-08-2002, 22:05
Heisan, og gratulere så masse med nurket i magen. :klapp:
Har selv berre ei veke til eg er tolv veker........så tvi tvi...
Var til Ul i veke 9, og alt sto bra til da. :)
Fikk sjå og høre det lille hjertet slå, og det var ein ubeskrivelig god følelse.

Klem fra May-Anita

Tidl. bruker
16-08-2002, 23:45
Grattis du da!!!! Ikke lenge til jeg er der også.
Jeg er 11+2 føler at ikke hele familien skal vite noe før 12 uker. Bare de nærmeste vet det. Jobben får heller ikke vite noe før det.
Det siers jo at den verste perioden er ferdig da. Mindre sjanse for spontan abort.

Jeg kommer etter på tirsdag!!!:klapp:

Beate
18-08-2002, 10:10
GRATULERER!!
Gleder meg til det er min tur. Om 1 uke og 6 dager..:)

LaLuna
18-08-2002, 12:39
Gratulerer!! :klapp:

Jeg kommer etter på torsdag...:klapp: