Vis full versjon : Vørterøl! Har dere prøvd det jenter?
Pippi-mor
10-08-2004, 08:59
Mannen er så glad i vørterøl, så det står alltids det i kjøleskapet. Han mener det er god styrkedrikk i varmen når han jobber i hagen osv.
Jammen har jeg også fått smaken på det! NAM-NAM! Skikkelig godt altså! Må ha en flaske hver kveld jeg nå! :nikker:
DERE BURDE PRØVE!
Har aldri smakt det. Men elsker å drikke Clausthaler i varmen (da det var sommer:)) Ligner det i smak???
Vinterhåp
10-08-2004, 14:18
Er imponert over at du klarer det!
Jeg prøvde meg på vørterøl når jeg ammet sist da det skulle hjelpe på produksjonen. Men det er altså det verste jeg til livs dato har smakt----- holdt på å kaste opp og måtte bare tømme ut de flaskene jeg hadde kjøpt.
Og nei.....de smaker absolutt ikke som Clausthaler.
Tidl. bruker
10-08-2004, 16:05
Vørterøl er GRUSOMT! Men hver sin smak :) Husker at venninna mi da jeg var mindre alltid kjøpte seg vørterøl. Og hun stinka i lange baner ;p hihi
Jeg kjøpte vørterl-øl, fikk tips om at det kunne hjelpe på kvalmen... Men tvert i mot, jeg ble heller bare kvalmere... :urk:
Lille Po
10-08-2004, 18:10
Svigerfar serverte det forrige dagen,og jeg måtte hele det i sjø'n altså. (Vi var på båttur). Smakte helt forferdelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:urk: :spy:
:kidoki:
Vørterøl er veldig godt :nikker:
:stores: har også fått smaken på det
Vørterøl er NAM - har drukket det i alle år - alltid vært en tradisjon hos oss på julaften faktisk, at vi "barna" fikk vørterøl til maten.
Nå skal det sies at denne er en kaloribombe av en drikk da - så ta i dere med måte damer..... selv synes jeg det kan være litt vanskeig når jeg først får smaken på det....
Har aldri smakt det. Men elsker å drikke Clausthaler i varmen (da det var sommer:)) Ligner det i smak???
NEI! Clausthaler og vørter øl ligner IKKE i smak. Jeg liker ikke vørterøl alene, men hvis jeg blander det litt med solo/fanta eller sitronbrus er det nam! Drakk det litt tidligere i svangerskapet, for jeg følte at mye annet fikk jeg halsbrann av. I tillegg var det jo kjempegodt bare for å ha noe å drikke på.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.