Vis full versjon : "pyntenavn"
Jeg har veldig lyst til å kalle en eventuell gutt for Oscar, og så lenge samboer er enig så blir det vel det tenker jeg:) Saken er at jeg vurderer om pjokken skal få et "pyntenavn" også... Eldstemann ble født tre timer før begravelsen til sin oldefar og fikk et "pyntenavn" for å glede oldemora. (vi valgte tippoldefaren sin navn dah... likte ikke oldefaren sitt les: Norolf... faren hans het Nicolai:) ).
Jeg kunne tenke meg å bruke et navn fra min slekt også.... og min tippoldefar het Theodor Eli Milian. Hva synes dere om Oscar Milian???
Det er 4 som har Milian som første fornavn, 3 eller færre som eneste fornavn.
Sammen med Oscar ble det et veldig tøft og unikt navn. Det kan du absolutt velge !!!:klapp: :klapp: :klapp:
Ellers nevnte faktisk min bedre (?!) halvdel Oscar idag. Jeg har alltid likt det, og nå har den andre halvdelen også smakt på det :) :)
Vi får se...
Hilsen Anonyma :)
Mamarazzi
01-11-2002, 01:02
Kuuuuuk kombinasjon:klapp:
Mamarazzi:D
Mamarazzi
01-11-2002, 01:04
Å herreguuuuud!!!!
Skulle selvfølgelig stå: Kuuuul kombinasjon:D :D :D
*Bluss* dette var flaut....
Hilsen en rødmende Mamarazzi:bonk:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol:
Phoeebee
01-11-2002, 13:02
Mamarazzi: :cool: :cool: :cool:
Annelin
Kjempetøft navn.Go for it :kidoki: :kidoki:
IzziCreo
01-11-2002, 14:06
Kjempekult!!! Men jeg hadde helt klart gått for Oscar Milian til vanlig jeg - hele navnet for det var kjempefint :D Ikke tungt i det hele tatt synes nå jeg!
Nå kan det kanskje ha noe med at får vi en sønn så skal han hete Mats Emilian - og Emilian er jo ganske så likt som Milian ;)
Klem Suzie Q 35+4
Mamarazzi; den festligste skrivefeilen jeg har sett idag :klapp: Godt du så den selv da ;)
Jeg likte det også godt :)
Stinemor78
01-11-2002, 15:47
Kjempefint:klapp:
Tidl. bruker
01-11-2002, 17:50
Mamarazzi: :lol::lol::lol::lol::lol::lol: (hvor var dine tanker??):)
Når det gjelder navnet Milian, så har jeg aldri hørt det før.
Men du verden så flott det var!!! :klapp:
Jeg er litt svak for Theodor jeg da.... Kult navn.
Angelique
04-11-2002, 22:02
Det var et kjempefint navn!!!
Dersom vi får en liten tulle blir det nok et "pyntenavn" og et vi liker veldig godt
Ellen Juliane
Moren til samboren døde for kort tid siden, altfor tidlig , og hun het Ellen. Juliane er et kjempefint navn syntes vi begge
Dersom det blir en liten gutt , er vi litt mer usikre!
Syntes det er vanskelig med guttenavn! Men Oskar er flott , Kasper likeså.
Men vi er mer usikre på guttefronten!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Mamarazzi da :p
Jo syns navnet var flott jeg Monstra :) Har alldri hørt det før, men morro med nytt
:klapp:
Tidl. bruker
05-11-2002, 14:19
Synt det var kjempe kuuult ! :lol:
fint navn!!
Gretchen
05-11-2002, 21:01
Har en nevø som heter Oskar August, og synes det også er helt topp!
Gretchen ;)
Synes det var fint jeg!!
Har du hormoner som er litt livlige Mammaratzzi:bryn: :bryn:
:lol: :lol: :lol:
Lenesin termin 31.12.02.
Synes OSCAR MILIAN var veldig fint, jeg. Oscar skal jeg også føye opp på vår liste! :klapp:
Mamarazzi: hehe...:D
Mamarazzi
09-11-2002, 02:17
Hehehehehe:D :D :D :D
For å svare alle som "spør": Jeg er jo en ivrig SG'er som håper at jeg blir SM'er snart - ikke rart at tankene heller mot feil bokstav *s*
Synes at Monstra og Monstramannen bare MÅ velge dette navnet nå, ikke sant? *hihihi*
Hilsen en fremdeles rødmende Mamarazzi:bryn:
Veldig flotte navn.
Ellers ler:latter: :latter: :latter: jeg meg skakk her. Klarer nesten ikke stoppe før jeg brøler ut igjen. Må være overtrøtt. Kommer til å le i søvne. Tror det klikka litt for meg her:gal2:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.