Vis full versjon : Jeg vet at vi skulle snakke ikke så mye om det!
*Lolita*
31-10-2002, 23:32
Men hvorfor går jeg rundt å tenker at dette her kommer til å gå rett til he*****!!
Uffa blir så lei meg og :leiseg:......
Jeg har testet igjen, og den hadde ikke forandret seg siden sist jeg tok, og da ble jeg såååå redd igjen!:leiseg:
Jeg makter ikke å miste en gang til, da tror jeg at jeg havner på psykratiske! Jeg vet jo at jeg har ei lita jenta fra før, og som noen sa at jeg burde heller være takknemlig for jeg har ei!
Men alikvel, det er helt for jævlig å bli gravid og miste.....
Uffa er det bare jeg som har det sånn? Uff jeg har jo kjempe lyst at dette her skal gå bra, så hvorfor går jeg rundt og tenker sånn?
Sist svangerskap tok jeg bare 2 test så var jeg fornøyd, men denne gangen har jeg tatt 7stk nå!
Uffa så blir da saken ikke bedre når systeme her er at jeg må vente til jeg har fullgått 12uker før jeg kan gå til jordmor (det er bare jordmor man går til her) da blir jeg bare enda mer deppa.......
Uff mente ikke å bringe opp dette temaen, men jeg har ikke så mange å snakke med siden vi ikke har sagt det til så mange og mannen min er ute på jobb i nordsjøen og det er nesten 2 uker til han kommer hjem :(
jaja nå ble det masse syting og langt....
takk for at du gadd å lese...
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg....:( Det er kjempetrist at du ikke tørr glede deg over :baby: i magen og at du går rundt og er redd hele tiden. Jeg kunne sikkert sagt mange ting i forsøk på å trøste og støtte deg, men er veldig klar over at det egentlig er tomme ord - i hvert fall for deg slik situasjonen er nå...
Kanskje du skulle fortelle det til noen som du vet er villig til å prate med deg om det??? Eller som kanskje kunne fått deg på andre tanker ei lita stund. Man trenger ei lita pause fra slike tanker tror jeg...
Jeg skjønner at du er livredd for å gå gjennom en situasjon hvor du mister igjen... men uansett hvor redd du er, så er det ikke noe du kan gjøre fra eller til uansett. Jeg vet at dette ikke er tilfredsstillende å tenke på, men det er jo sant :uff:
Jeg håper du kan prøve å finne på noe annet enn å tenke på dette hele tiden. Besøk ei venninne... inviter noen til deg på en hyggelig kveld... Bare finn på noe annet enn å sitte å tenke hele tiden...
Vet ikke om dette var til noen hjelp, men uansett sender jeg over noen :stakar: :stakar: :stakar: og håper du får det bedre med deg selv:) XXX også fingrene for at det vil gå bra denne gangen:)
*Lolita*
31-10-2002, 23:51
Tusen takk Monstra :)
Ja det er sant!
Jeg har gjordt masse ting tidligere idag slik at jeg ikke tenker på det, men nå etter jeg la datteren min og jeg sitter her helt alene, det er da tankene kommer igjen!
Det er ikke lett, men håper virkelig selv at dette her skal gå bra!
Takk for klemmen :) :klem:
Jeg må bare ta en ny test imorgen og håpe at den har blidt sterkere slik at jeg roer meg ned! uffa så må jeg bare slutte å kjøpe tester! Forstår meg selv ikke på meg!
Sender deg :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
Har vel egentlig ingen ord å trøste deg med... men tror du vil få det bedre om du sluttet å teste... eller snakker med helsesøster i kommunen om hvordan du føler det...
Det er viktig å sette ord på den redselen du bærer på nå.. ellers tror jeg du får en tung tid framover...
Kanskje du har noen i familien som kan hjelpe?
Sniker meg inn fra mai-klubben. Vil bare si hva som hjalp for meg - hadde det likedan som deg i starten. Jeg bestemte meg for at, hvis dette går galt, så skal jeg ha gledet meg over hvert minutt med lille nurket inni magen. Det hjalp masse! Først lot jeg skrekken slippe og nyheten synke inn, deretter tok gleden over. Vil at barnet skal ha vært feiret og jublet over, og det spesielt hvis noe skal skje h*n :)
Ønsker deg alt godt - vet du har det VONDT!
Amygdala
01-11-2002, 14:39
Hei *Perser*:)
Vi har samme termin(12.juli).
Jeg har aldri vært gravid før og synes også det er litt skummelt.
Men jeg har jo ikke opplevd å miste heller("bank i bordet") så derfor slapper jeg kanskje mere av.
Men det som kanskje kan være en trøst er at jeg testet på onsdag (14 dager etter EL. 26 dager etter siste mens)
Det er jo veldig tidlig og testen er ikke helt knallbå, men sterkere enn en skyggestrek.
Jeg skal også teste igjen, men venter til søndag tenker jeg.
Streken må jo få litt tid på seg til å bli sterkere....
Så det går sikkert bra med deg og den lille skal du se.
Synd vi ikke kunne tatt en kopp te sammen og skravla litt, da hadde du sikkert blitt litt roligere til sinns.
Husk at du ikke er alene:klem:
Klem Amygdala
3+6
*Lolita*
01-11-2002, 20:11
Tusen takk dere for trøsten og gode rådene :)
Abon, tusen takk skal følge råde ditt :) Føler meg mye bedre idag........ tusen takk dere :)
Klem fra *Perser* :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.