PDA

Vis full versjon : Vimsete

Monstra
01-11-2002, 10:23
Er det noe av dere som har blitt mer vimsete? Jeg synes vel selv at jeg har vært litt i tåkeland de siste par ukene, men i dag tok jeg kaka altså :blush:.

Jeg hadde tre kvarter "dødtid" etter å ha kjørt sambo på jobb i dag tidlig. Jeg stakk derfor innom butikken etter litt mer frokost. Da jeg kom frem til skolen klarte jeg ikke å finne lommeboka mi! Jeg lette over alt!! I vesker, poser, handskerom, under seter - over alt. Siden den ikke kunne være i bilen måtte jeg ha glemt den igjen i butikken. Fór nedover til butikken igjen - men nei, der var den ikke :???:. Jeg konkluderte dermed med at jeg sikkert hadde vært så sløv at jeg hadde lagt den på biltaket da jeg dro fra butikken. Jeg fant ut at hvis jeg skynder meg så ville jeg rekke innom politikammeret etter midlertidig kjøretillatelse og ringe banker og slik før jeg drar på møte litt senere i dag....

Jeg stopper bilen på skolen, går ut av bilen, åpner passasjerdøren for å løfte ut veska mi - Prøv å gjett hva som lå UNDER veska mi??? ER det mulig??? Da hadde jeg jo kikket alle steder i bilen, logiske og mindre logiske steder, men å kikke under veska mi...??? Neida :bonk: :bonk:

Voyager
01-11-2002, 11:45
Ammetåka kommer litt vel tidlig, gjør den ikke....?

Er da ikke rart at du er vimsete, du har da nok å tenke på med baby i magen?:baby:

Jeg for min del skulle ønske at jeg fant litt arbeidslyst.