PDA

Vis full versjon : Et bittelite hjerte :hjerter:

liefje
01-11-2002, 11:01
Hei alle sammen,

Jeg er akkurat tilbake fra nok en UL undersökelse. I dag er jeg 6+0 uker paa vei og kunne saavidt se embrioet, men helt tydelig et bittelite hjerte som slo. :hjerter:

Det lille hjerte slo langsomt (det er vanlig at det slaar veldig langsomt först og saa begynner det aa slaa veldig fort senere, sa legen). 6+0 er visstnok det aller tidligste hvor det over hodet er mulig aa se et hjerte. Jeg hadde taarer i öynene: noe saa utrolig!!! :happycry: :happycry:

By the way: Fortsatt "bare" en aa se, saa det begynner aa bli usannsynlig med tvillinger for meg - men ennaa ikke 100 % garantert... De er jo saa veldig smaa.

Maatte bare fortelle det til dere! Ha ellers en fin dag og helg alle sammen!!!!

Limbo
01-11-2002, 16:14
Jeg holdt på å grine når jeg så det lille hjertet som slo. Det ble så virkelig at jeg faktisk er gravid da. Håper at vi får like gode nyheter om en mnd. når jeg skal tilbake. Krysser fingrene for at alt dette går bra.

charlie
01-11-2002, 17:09
gratulerer!

nå må jeg virkelig få bestilt time til UL..

ha en riktig god helg!

:p

Trolley
02-11-2002, 14:18
Hei!!

Vi er visst veldig likt i løypa vi to!

Jeg var også på UL i går, og fikk se det lille hjerte slå. Fikk UL pga cysten som er der, men som en bonus fikk jeg se det lille hjertet i tillegg. Jeg var også 6+0 i går, og legen mente alt så ut som det var i den skjønneste orden. Skal ikke på første legekontroll før i uke 10, og det er virkelig en evighet til.

Graviditeten føles litt mer virkelig når en har sett den på UL!

Trolley 6+1