Vis full versjon : Hvortid fortelle det på jobben?
Tidl. bruker
16-08-2002, 17:40
Jeg er nå 11+2 på vei. Jobber på sykehjem men er sykemedlt. :(
Men er med tanke på meg og :baby: .Jeg skal til legen igjen 30.8. ER det ikke like greit å fortelle det først da? For jeg vet at er blir lenger sykemdlt.:uff:
Cazandra
16-08-2002, 18:11
Jeg hadde sagt det, jeg. Så slipper du teite spørsmål også vet de grunnen til at du er syk :)
Lykke til!
Dette går fint:klem:
8+4
May-Anita
16-08-2002, 22:11
Heisan !
Fortelte det no eg ! er 11 veker i morga........synest nesten eg måtte det.
Må da ver berre glade nyheter det.:klapp:
Tidl. bruker
16-08-2002, 22:35
Jeg er egentlig sykemdlt fra før av pga bekkenløsnig. Hatt problemer med det siden første:baby: . Men er opp og ned i formen, går til fysio. Måtte brekke det på plass igjen sist jeg var der.:( .Ellers er det med å bli gravid med blødniger kommet i tilleg.:uff: . Men jeg er så glad for å være gravid. :D . Men vet ikke hvor lurt det er å få flere :( . Selv om jeg jar lyst på flere. Er usikker på om bekkenløsnigen blir verre i dette. :leiseg: . Håper ikke på det verste.
Men jeg skal ringe å si det til sjefen når jeg er 3 mnd. på vei. :D
Det vil si, kun til de som jeg følte burde vite det. Grudde meg veldig, men det gikk fint. Har vært så dårlig at jeg er 100 %sykmeldt, og vet av erfaring fra sist at jeg sikkert vil være dårlig ei god stund (var kvalm til uke 16) . Tenkte det var like greit å unngå spørsmål og spekulasjoner, og ble godt mottatt.
:baby: Er i dag 11+0
Lonestar
17-08-2002, 03:41
Har sagt det kun til sjefen jeg, fordi jeg er sykemeldt.
Ikke sagt noe til andre, annet enn en kollega som også er en nær venninne.
Tror forresten de fleste har gjetta seg til hvorfor jeg ikke er på jobb lenger uansett..:gal:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.