PDA

Vis full versjon : Blødning rectalt

julibe
12-08-2004, 17:02
Oppdaget isted at da jeg var på do (bare tisset), så var vannet helt rødt. Det viste seg at jeg blør rectalt. Har hatt en hemorride som har kommet og gått, og mistenker at det er den som har gått hull på... tror jeg da :uff:
Noen andre som har opplevd at det har gått hull på hemorrider, slik at det har gitt blødninger?

Men så hadde jeg magesyke for noen dager siden, og hadde skikkelig diare, så jeg er jo litt engstelig for at det kan være noe annet enn hemorriden da...

Har forresten opplevd noe lignende før, men det er maaaange år siden, og jeg var IKKE gravid...

Jaja, får se det litt an, om det ikke gir seg, så får jeg vel høre med legevakta kanskje??

Cilo
12-08-2004, 17:59
Hmmm... ikke lett å si Julibe. :undrer: Det er sannsynligvis hemorriden, men det er nok greit å ringe legevakten om det fortsetter. :nikker: Alltid på den sikre siden vet du!! :klemme:

Maria73
20-08-2004, 14:55
Joda min hemoride har blødd.... ringte til lege (vikar lege da min vanlige lege hadde ferie) der sa di at det kunne fort blø en par tre dager og at det ikke var noe farlig.

Jeg passet på å kjøpe inn våtservieter slik at jeg kunne få vasket helt rent etter hvert dobesøk, pluss at jeg brukte Alcos Anal men den syns jeg ikke det var så mye hjelp i.... pluss at jeg når jeg dusjet sprutet med iskaldt vann opp i hemoriden da det gjorde at den trakk seg sammen...

julibe
20-08-2004, 15:06
Takk for svar :takker:

Tok ikke kontakt med lege jeg da, men valgte å se det litt an. Blødningene ga seg i løpet av dagen, så det var nok hemorroiden som fikk seg en "trøkk" da jeg hadde magesjau...