Vis full versjon : Rier/kynnere
Er det noen forskjell på modnings rier og kynnere?
Noen ganger blir hele magen hard(kynnere?), mens andre ganger er det litt lenger ned i lysken det strammer til!
Hva er egentlig kynnerne godt for?
Blir glad for alle svar:)
Klem Hege T-2:findag:
Tidligere bruker
16-08-2002, 18:18
Har vel lest en plass at kynnere er livmora som øver seg på den store "hovedoppgave" som er fødselen.
Øvelse gjør mester:p
Amadala
Tidligere bruker
16-08-2002, 18:31
Kynnere går over igjen ved f.eks hvile eller et bad, mens rier blir bare verre og verre jo flere du har.
Kynnere er som du sier at hele magen strammer seg og så slipper taket igjen. Mens rier, da får du gjerne vondt helt nederst i magen(livmora). Og gjerne litt vondt i korsryggen og.
Siden du har så kort tid igjen til termin, så skulle du kanskje ha prøvd og finne ut hva det kan være du har.
Lykke til med forestående fødsel!
Takk for svarene....:)
Jeg har nok ikke noe særlig av hverken det ene eller andre... Enda:(
Men jeg venter og venter da... Og kjenner etter de minste symptomer:bonk:
Selv om jeg er annengangsfødene føler jeg meg helt grønn.. Alt var så annerledes da! Hadde vonde kynnere fra 6 mnd, ut og inn på sykehuset! Nå har jeg ikke vondter i det hele tatt( burde vel være glad for det:))
Klem fra utolmodige Hege:gal2:
:findag:
Og d_lady: Ønsker deg lykke til med befruktningen... Håper du får to blå snart!!!!!:klem:
Tidligere bruker
16-08-2002, 20:20
Hei Hege!
Du kommer helt sikkert til å kjenne det når fødselen din starter. Var selv veldig nervøs for at jeg ikke skulle kjenne forskjell. Men gjorde det helt tydelig.
Uansett, så har du jo ikke lenge igjen da. Kos deg med magen mens du har den, du vil savne den:)
Har selv født 4 unger og prøver på nr 5, så jeg vet hva jeg snakker om:)
Send meg gjerne en PM, med oppdateringer om du vil, og så er jeg og treffe på msn, dladys@hotmail.com
:klem:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.