PDA

Vis full versjon : slappe bekkenbunns muskler?

Unregistered
01-11-2002, 14:37
Hei jeg lurte på det er flere som har det slik som jeg.
Jeg har prøvd meg på knipe øvelsene (ikke så ofte som jeg burde). Nå er det 10 uker igjen til termin og jeg synes det er veldig vanskelig å knipe. Det er som om jeg har mindre følelse og kontroll med knipene. Det er blitt vanskeligere å stramme til. Er det flere som opplever dette? Jeg går egentlig utfra det er normalt men jeg er ikke helt sikker.... Noen som vet?

Mamemi
08-11-2002, 15:41
Ser at du ikke har fått noen svar her, og som andregangsgravid vil jeg bare si at jada, dette høres normalt ut. Du har vært flink som har knepet så lenge! Mot slutten av graviditeten vil muskler og vev der nede være ganske tungt belastet av vekten av babyen og alt rundt, og det kan være vanskelig å drive med disse knipeøvelsene. Håper du ikke stresser med dette, men heller ser fram i mot en flott fødsel! Eller har du allerede født, kanskje?

Unregistered
08-11-2002, 17:44
Jeg har ikke født enda, har noen uker igjen -forhåpentligvis. Prøver meg fremdeles på knipeøvelsene inn i mellom. Det blir likevel mer og mer sjeldent, siden jeg kjenner at jeg har mindre kontroll.

Savanna
09-11-2002, 15:00
Har også prøvd meg med disse knipeøvelsene innimellom, men jeg merker at det blir tyngre og tyngre....
Vi får vel passe på å være ekstra flink etter fødselen..... da har vi hvertfall ikke livmor og full pakke som presser på! :D